|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
beetje beter je huiswerk doen voortaan gorgoroth(chris) zat ooit in funeral winds, als zanger, bij een latere line up zat vincent (ister in liar of golgotha) in funeral winds, hij is de auteur van de encyclopedie In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Zoiets dergelijks had ik al maanden geleden gemeld. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
eens opzoeken deze sjîth signature |
|
Heb er geloof ik niks van liggen, maar live is het wel fucking vet. Edit: oja, wel, op de vier-weg-split met Ad Hominem enzo. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 13-04-2006 22:30] |
|
oja! die heb ik ook lol signature |
|
Gaaf ding, maar ik draai hem eigenlijk bijna nooit. Ik weet nog wel dat ik de eerste keer dacht: "Eh, Ad Hominem lijkt ineens best veel op Leviathan, en Leviathan of Funeral Winds!". Ik had hem de dag nadat hij uitkwam, dus het was nog niet bekend dat er was gefucktz0rz met de tracklist, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 13-04-2006 22:33] |
|
lol! is dat niet dat hebbeding met die zwarte kaft waar je de groepsnamen niet goed opziet? signature |
|
Jep, op splutvinyl en zwart vinyl. |
|
Heb alleen Godslayer XUL, en dat is naar mijn mening een van de beste nederlandse BM platen ooit gemaakt. Echt een stomp in je gezicht. Alsof je een smak op het beton maakt. Ook erg gave drums. Koude Haat moet ik nog aanschaffen. Wel wat van gehoord klonk weer een stuk rauwer maar zeker niet verkeerd. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Yuri! [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 14-04-2006 9:28] |
|
vind koude haat veel sterker eigenlijk, vind godslayer xul juist wat tam. Je moeder. |
|
Heb alleen de oude zooi, die 7"EP, de split met Abigail en een door FW zelf uitgebrachte live video van een Pools festival waar ze speelden. Erg gave band dat Funeral Winds in de begindagen. Hoe ze tegenwoordig klinken weet ik eerlijk gezegd niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik neem aan dat je Yuri van Thanatos bedoelt? Ik kan me nog vaag herinneren dat FW en Yuri's oude band, Lier in Wait, in hetzelfde oefenruimte complex zaten, maar dat was voor alle strafrechtelijke uitspattingen van de heren. Later days, Willy Mays |
|
*sgop* Kreeg dankzij mijn geliefde downloadprogramma vandaag de 'Resurrection Of The Five Winds' demo binnen, en die is wel erg gaaf. Had ik eigenlijk niet verwacht, gezien het IMHO nogal ridicule imago van FW. En Mikeee heeft mail. |
|
Zoooopah baby!! |
|
|
|
Binnenkort komt de nieuwe cd uit, er is alvast een voorproefje te downloaden op http://www.myspace.com/funeralwinds "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Kijk eens aan! Als vanouds heerlijk bruut en duuster. Die haal ik weer in huis. |
|
Zo hoort BM te klinken. |
|
|
|
Nieuw album op 8 Januari. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |