IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Funeral Winds Vorige pagina
Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 06-01-2005 11:14 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 14:31 schreef Legatius het volgende:
Iemand ('Gorgoroth') van Liar of Golgotha zat ooit bij Funeral Winds. En als ik me niet vergis is die persoon ook auteur van Encyclopedia of Dutch Black Metal.


Inderdaad, zijn naam is Vincent Meelhuysen,
Hij speelde ook in een band genaamd ENDEMONIZED maar ik zou niet weten hoe die klonk, waarschijnlijk zo een schoolbandje.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-01-2005 12:25 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

beetje beter je huiswerk doen voortaan

gorgoroth(chris) zat ooit in funeral winds, als zanger, bij een latere line up zat vincent (ister in liar of golgotha) in funeral winds, hij is de auteur van de encyclopedie


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-01-2005 19:50 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 12:25 schreef Aaaarco het volgende:
beetje beter je huiswerk doen voortaan

gorgoroth(chris) zat ooit in funeral winds, als zanger, bij een latere line up zat vincent (ister in liar of golgotha) in funeral winds, hij is de auteur van de encyclopedie


Zoiets dergelijks had ik al maanden geleden gemeld.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2006 22:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eens opzoeken deze sjîth


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2006 22:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Heb er geloof ik niks van liggen, maar live is het wel fucking vet.

Edit: oja, wel, op de vier-weg-split met Ad Hominem enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 13-04-2006 22:30]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2006 22:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oja! die heb ik ook


lol


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2006 22:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Gaaf ding, maar ik draai hem eigenlijk bijna nooit. Ik weet nog wel dat ik de eerste keer dacht: "Eh, Ad Hominem lijkt ineens best veel op Leviathan, en Leviathan of Funeral Winds!". Ik had hem de dag nadat hij uitkwam, dus het was nog niet bekend dat er was gefucktz0rz met de tracklist, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 13-04-2006 22:33]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2006 22:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol!

is dat niet dat hebbeding met die zwarte kaft waar je de groepsnamen niet goed opziet?


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2006 22:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Jep, op splutvinyl en zwart vinyl.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 14-04-2006 9:18 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Heb alleen Godslayer XUL, en dat is naar mijn mening een van de beste nederlandse BM platen ooit gemaakt. Echt een stomp in je gezicht. Alsof je een smak op het beton maakt. Ook erg gave drums.

Koude Haat moet ik nog aanschaffen. Wel wat van gehoord klonk weer een stuk rauwer maar zeker niet verkeerd.


don't mistake lack of talent for genius


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-04-2006 9:26 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 9:18 schreef NecroNoud het volgende:

Heb alleen Godslayer XUL, en dat is naar mijn mening een van de beste nederlandse BM platen ooit gemaakt. Echt een stomp in je gezicht. Alsof je een smak op het beton maakt. Ook erg gave drums.


Yuri!


[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 14-04-2006 9:28]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-04-2006 16:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vind koude haat veel sterker eigenlijk, vind godslayer xul juist wat tam.


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-04-2006 12:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb alleen de oude zooi, die 7"EP, de split met Abigail en een door FW zelf uitgebrachte live video van een Pools festival waar ze speelden. Erg gave band dat Funeral Winds in de begindagen. Hoe ze tegenwoordig klinken weet ik eerlijk gezegd niet.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


SaWtHrOaT
Usericon van SaWtHrOaT
Posted 20-04-2006 10:29 by SaWtHrOaT Wijzig reactieProfiel van SaWtHrOaTQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 9:26 schreef Hexegot het volgende:
Yuri!



Ik neem aan dat je Yuri van Thanatos bedoelt?
Ik kan me nog vaag herinneren dat FW en Yuri's oude band, Lier in Wait, in hetzelfde oefenruimte complex zaten, maar dat was voor alle strafrechtelijke uitspattingen van de heren.


Later days, Willy Mays


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-07-2006 14:39 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*sgop*

Kreeg dankzij mijn geliefde downloadprogramma vandaag de 'Resurrection Of The Five Winds' demo binnen, en die is wel erg gaaf. Had ik eigenlijk niet verwacht, gezien het IMHO nogal ridicule imago van FW.

En Mikeee heeft mail.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-07-2006 14:45 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Zoooopah baby!!



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-07-2006 14:47 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-03-2007 10:09 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Binnenkort komt de nieuwe cd uit, er is alvast een voorproefje te downloaden op http://www.myspace.com/funeralwinds


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 31-03-2007 16:52 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Kijk eens aan! Als vanouds heerlijk bruut en duuster. Die haal ik weer in huis.



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 01-04-2007 10:36 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Zo hoort BM te klinken.


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 28-07-2014 20:49 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-12-2020 17:41 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Nieuw album op 8 Januari.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen