|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
VAULTAGE renewed their website http://www.vaultageonline.tk [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-01-2004 19:31] |
|
Ik wil gvd nogsteeds die EP |
|
|
|
Prima, geld overmaken of opsturen? |
|
maak maar over (rekeningnummer gemaild) [Dit bericht is gewijzigd door Wijers op 30-01-2004 22:01] |
|
prima ik maak morgen een overschrijving |
|
Haha okdan sgoed dan drinken we er ene samen! dan forceren we ons eigen drankgedrag eens hendig! |
|
Hmmm... in dat geval kan ik maar beter niet met de auto komen Tot hoe laat duurt dat Nu of Nooit-gedoe? |
|
vaultage is wel cool www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
|
|
Hele goede demo opgenomen, helaas met een drumcomputer. De drummer die ze nu hebben heeft moeite het bij te benen, maar wel een leuke band |
|
geld is onderweg, nu wachten op mn EP |
|
*schop* Tot vanavond! |
|
Laatste nieuws over Vaultage: ze hebben een nieuwe drummer en een nieuwe (tijdelijke) bassist. Ikke dus Aanstaande zaterdag spelen we op MKK Pop in Kerkrade, in gemeenschapshuis De Heilust. Allemaal komen kijken dus |
|
quote: Zijn er ook Limburgse metalbands waarin jij nog niet in gespeeld hebt? Ik ben er in ieder geval zaterdag [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 10-03-2004 22:30] |
|
Kom weer eens naar Tilburg. De EP smaakt naar meer :D. Enne Mies, waarom heb je het logo van en jeugd discotheek uit Riel als avatar |
|
quote:Club X ligt in Wuustwezel |
|
OOK in Riel |
|
Was weer gaaf vandaag, maar deze keer werden ze er toch door Eternal Agony uitgeheerschd wel behoorlijke koppijn van het |
|
joaaa hij ging lekker ja er vlogen menig kindertjes door de zaal hehehe |
|
quote: ja de gemiddelde leeftijd was ongeveer 12,5 Maar OK... dat jonge tuig was toch best wel enthousiast eigenlijk Heb mezelf gisteren nog zien headbangen op TV, erg lachwekkend al zeg ik 't zelf |
|
quote: huh tv ?????? |
|
quote: Ja bij 't nieuws van TV Limburg (niet L1 dus) Ze lieten opnames zien van bij Eternal Agony (waar ik dus nogal uit m'n dak stond te gaan ) en Deterrance. Is vanaf zondag 18.00 een hele dag om het kwartier of zo uitgezonden |
|
Clemens (de keyboard speler) is op dit moment bezig met het intro voor onze cd. Ik hoop dat we hem ook kunnen gebruiken bij ons eerste live optreden! Van wat ik al heb gehoord (1e opzet): HEERSCH!!!! Die gast is echt goed! Ik moet ook zeggen dat Vaultage zelf aarsch kicked!!!! Van wat ik heb gehoord van de samples iig! |
|
en een retestrakke (tijdelijke) bassist |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |