|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kazaa? |
|
CD's kopen in de winkel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Staan er dan midi's op cd? |
|
Als je jezelf in je armen snijdt met een roestig scheermes zal satan je belonen met alle MIDI-files die je maar wil Hop, aan de slag! |
|
quote: Op Daudi Baldrs van Burzum. |
|
heh, ja idd , die cd van burzum is puur midi... maar nou ben ik nog geen stap verder... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: ROFL |
|
quote: Geen slecht woord over Daudi Baldrs ja ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
zie jij er een slecht woord bij staan? No meat is sweater |
|
quote: Oew-woe, want anders... |
|
quote: Ik ruik een lichtelijk negatieve ondertoon... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
En wat als ik zeg dat ik het een belabberde kloteplaat vind die als onderzetter gebruikt worden nog niet waard is? |
|
waar black metal midi files ? euh, iek nie wetuh? Oud Vuil. |
|
quote: Dat jij geen smaak hebt wisten we al lang. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: |
|
Ach, je moet blijkbaar van Casio Keyboards en simpelheid houden. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Daudi Baldrs, brrrr. Er was een tijd dat ik dat soort gepiel 'geïnspireerd' en 'diepzinnig' vond. Maar zo'n album heeft weinig met muzikaliteit te maken. Herr occulthux satanhans (gniffel), mag ik vragen wat er zo cool is aan Black Metal Midi Files? |
|
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zowel Daudi Baldrs en Hlidskjalf heb. Niet om de muziek want die vind ik bagger, ik vind ze echter wel leuk uitgegeven en misschien loop ik ooit een gek tegen het lijf die er veel voor over heeft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: www.slayerized.net alles over LA's only Black Metal band SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 30-01-2004 15:42] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:misschien wil hij er 1 koveren maar is te beroerd om: a) zelf uit te zoeken wat er gespeelt wordt, of b) lekker de drums uit de midifiles als drumcomputer gebruiken, zonder zelf te drummen zo heb ik eens een pink floyd midifiles gebruikt, omdat ik lui ben [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 31-01-2004 1:28] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
MIDI is zoooooooooooooooow vorige eeuw |
|
...maar wel stoer voor ringtones :D Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Ringtones zijn gay "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Echt niet, mijn My Dying Bride ringtone is erg cool Maar geen black metal... en geen midifile... dus misschien een beetje offtopic Zenial |
|
quote: Maar wel noodzakelijk.....als ik lig te tukken word ik niet wakker van de trilstand. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |