|
Auteur: |
|
|
Helaas Ben al vezet die dag Maar wie komen er ? |
|
GRINDCOOOOOOOOORE rotterdam, en dan ook nog eens grindcore.. teveel moeite voor een lamme zondag God hates us all ! God hates us all ! |
|
Haha, ik ben zeker van de partij! Een optreden van het semi-legendarische Regurgitate kan je natuurlijk niet voorbij laten gaan als grindcore fanatiekeling. Hopelijk laten ze de lokale coffeeshops even liggen tot NA het optreden |
|
Helaas niet. Klote werk... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Yeah tell me about it Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
grindcore is dat die 'muziek' waarbij je zo a-muziekaal en hard mogelijk je instrumenten en je stem moet verkrachten Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Jaaa Lekker toch ? |
|
quote: neej, man.........das blackmetal.. Suck my piss |
|
Zo, dat was me een feestje! Inhume blaaste daadwerkelijk elke aanwezig band de grond in en Regurgitate was gewoon geweldig om eens een keer te zien. Verder was de zanger van Entrails Massacre zo gestoord als een deur en vond hij het nodig om meer liggend dan staand zijn teksten uit te kosten |
|
Inhume was idd, net als vorige keer, wreed. Entrails Massacre is al eens eerder geweest is het niet? Verleden jaar ofzo? (grindover part iv... ff opgezocht ) Die gozer lag toen ook al z'n keel uit z'n lijf te schreeuwen. Overigens vond ik dat er wel veel posers optraden. Entrails Massacre sloeg wederom alles maar sommige anderen konden er ook wel wat van. (ik hou niet van die gasten die zich gigantisch staan uit te sloven) Forward into the light, forward into infinity! |
Index / Concerten |