IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Grindcorefest baroeg, wie gaat ?
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-10-2001 15:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Grindcorefest baroeg, wie gaat ?ik ga zeker dacht tenminste dat het komende zondag was, heb dan tenminste vrij gevraagd, weer ff lekker los

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2001 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Helaas
Ben al vezet die dag
Maar wie komen er ?

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 25-10-2001 16:07 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

GRINDCOOOOOOOOORE

rotterdam, en dan ook nog eens grindcore..

teveel moeite voor een lamme zondag

God hates us all ! God hates us all !

zombie
Usericon van zombie
Posted 26-10-2001 9:41 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Haha, ik ben zeker van de partij! Een optreden van het semi-legendarische Regurgitate kan je natuurlijk niet voorbij laten gaan als grindcore fanatiekeling.

Hopelijk laten ze de lokale coffeeshops even liggen tot NA het optreden

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 26-10-2001 15:11 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Helaas niet.

Klote werk...

Dead things grow from deep inside...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-10-2001 15:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2001 15:11 schreef SheRa het volgende:
Helaas niet.

Klote werk...

Yeah tell me about it

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 27-10-2001 18:55 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

grindcore

is dat die 'muziek' waarbij je zo a-muziekaal en hard mogelijk je instrumenten en je stem moet verkrachten

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2001 19:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaaa Lekker toch ?

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-10-2001 19:21 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 27 oktober 2001 18:55 schreef Volthor Kahn het volgende:
grindcore

is dat die 'muziek' waarbij je zo a-muziekaal en hard mogelijk je instrumenten en je stem moet verkrachten

neej, man.........das blackmetal..

Suck my piss

zombie
Usericon van zombie
Posted 29-10-2001 9:21 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Zo, dat was me een feestje! Inhume blaaste daadwerkelijk elke aanwezig band de grond in en Regurgitate was gewoon geweldig om eens een keer te zien. Verder was de zanger van Entrails Massacre zo gestoord als een deur en vond hij het nodig om meer liggend dan staand zijn teksten uit te kosten

AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 29-10-2001 22:26 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Inhume was idd, net als vorige keer, wreed.

Entrails Massacre is al eens eerder geweest is het niet? Verleden jaar ofzo? (grindover part iv... ff opgezocht ) Die gozer lag toen ook al z'n keel uit z'n lijf te schreeuwen.

Overigens vond ik dat er wel veel posers optraden. Entrails Massacre sloeg wederom alles maar sommige anderen konden er ook wel wat van.
(ik hou niet van die gasten die zich gigantisch staan uit te sloven)

Forward into the light, forward into infinity!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com