|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Teun op 01-02-2004 23:34] dat u den duyvel dit in 't lijff vuere |
|
plaatje doet het niet, man. |
|
HEERSCH! I'm there! Natrach en Demonizer zijn SUPERvet! |
|
Plaatje doet 't wel alleen de server waar 't op staat kapt er wel ERG snel mee voordat je 'm op je scherm hebt staan. |
|
Jonosh? Ah Waar wanneer wat kost het? Want het plaatje werkt momentel niet, hehe |
|
Mjoa, ik zal voor de verandering weer eens naar Jonosh gaan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Demonizer!!! (dit betekend dat ik er ben ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Dan kunnen we er samen heenfietsen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Als jij geen oorontsteking krijgt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Aan allebei mijn oren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik kom... ...maar enkel als er broodjes spek zijn deze keer... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
maart pas? (hm, das eigenlijk al redelijk binnenkort) nouja ik hoop aanwezig te zijn misschien valt er dan ook wat te regelen mbt de LP's IronGlory |
|
great idea! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: In mijn broek. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
12maart... Ok . Tot dan! |
|
alweer natrach? zzz |
|
Ah Natrach! Onze helden! Zeker weer volle gas headbangen dus! |
|
Depredation!!! |
|
Natrach heersch Als ze dezelfde platen coveren als de laatse keer, wordt het zeker weer genieten. TRANSILVANIAN HUNGER. |
|
quote: en weer meer PAINKILLER graag!!!!! hahahaha! |
|
et vorige Natrach optreden in Josnosh was een attack van zugabes hehe maarre waarschijnlijk wel present |
|
quote: hahaha...dat was echt geweldig! zzz |
|
haha oh ja klopt! et enigste hoogtepunt eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Vork op 04-02-2004 11:38] |
|
Aanwezig natuurlijk. Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
dat wordt weer gaaf zzz |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |