|
Auteur: |
|
|
Weet iemand een paar goeie suggesties? Waking The Dead Festival leek mij erg goed dit jaar, alleen had ik geen tijd om te gaan Het Vlaemsh Metaal Fest lijkt mij ook erg gaaf om te bekijken. Dus zijn hier nog meer mensen die naar zulke kleinschalige festivals gaan? Gegroet, Hemelbos Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
Zijn er zoveel grootschalige blackmetal concerten dan? |
|
quote:Noem er dan eens een paar?? Ik zou er zowieso een paar per jaar willen bezoeken; of ze nou klein of groot zijn. Meestal stel ik me tevreden met wat er op festivals komt en concerten van bepaalde bands. Maar echte puur black metal...helaas..dat ben ik tot op heden in het zuidwesten des lands niet tegen gekomen |
|
ff nog hoor. Dimmu borgir noemen we geen black metal he... |
|
8 feb - 013 (Tilburg) Fluisterwoud Sauron 22 feb - Baroeg (Rotterdam) Bestial Mockery Suicidal Winds Darkened Nocturn Slaughter Cult Kerberos Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Klinkt goed, Sauron en Fluisterwoud. Alleen jammer dat ik in het noorden woon van Nederland Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
quote: Dat was sarcasme; volgens mij bestaan die niet eens. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Volgens mij had ze dat sarcasme (liek DUH) niet helemaal door nee ... |
|
quote: Sommige noemen Dimmu borgir ook black metal... |
|
quote:Sommige hebben dan ook 0 verstand van metal. |
|
Sommigen zijn ook niet erg goed in onze taal. |
|
quote: en 20 feb - Metropool (Hengelo) Bestial Mockery Suicidal Winds Perditor Lugubre! dat is makkelijk te doen vanuit het noorden. als je dat ver weg vind houdt het op en kun je beter wat anders gaan luisteren Je moeder. |
|
quote: SommigeN moeten nog een flink eind rijden voor een fatsoenlijk concert. En sommigeN onder ons staan dan drie uur met een glaasje cola omdat ze ook nog terug moeten. En da's geen pretje als je rondom je heen iedereen van die lekkere pilsjes ziet happen. |
|
Ik heb het geluk dat ik overal redelijk in de buurt woon, of vanuit limburg of vanuit Nijmegen, ik ben met het OV er vaak binnen anderhalf uur reizen op de plaats van bestemming. En ik ben a.s. zondag in 013 ook van de partij! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Index / Concerten |