IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Kleinschalige Black Metal concerten in Nederland
Hemelbos
Den Aardtmann op den Vuurtopberg
Usericon van Hemelbos
Posted 01-02-2004 17:36 by Hemelbos Wijzig reactieProfiel van HemelbosQuote dit bericht

Weet iemand een paar goeie suggesties?

Waking The Dead Festival leek mij erg goed dit jaar, alleen had ik geen tijd om te gaan
Het Vlaemsh Metaal Fest lijkt mij ook erg gaaf om te bekijken.

Dus zijn hier nog meer mensen die naar zulke kleinschalige festivals gaan?

Gegroet,

Hemelbos

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 01-02-2004 17:39 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Zijn er zoveel grootschalige blackmetal concerten dan?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 17:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2004 17:39 schreef elessar het volgende:
Zijn er zoveel grootschalige blackmetal concerten dan?

Ik ga dus alleen naar die grootschalige.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-02-2004 17:42]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 01-02-2004 18:38 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 17:41 schreef Mutilator het volgende:
Ik ga dus alleen naar die grootschalige.
Noem er dan eens een paar??
Ik zou er zowieso een paar per jaar willen bezoeken; of ze nou klein of groot zijn.
Meestal stel ik me tevreden met wat er op festivals komt en concerten van bepaalde bands. Maar echte puur black metal...helaas..dat ben ik tot op heden in het zuidwesten des lands niet tegen gekomen

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 01-02-2004 18:39 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

ff nog hoor. Dimmu borgir noemen we geen black metal he...

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-02-2004 18:42 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

8 feb - 013 (Tilburg)
Fluisterwoud
Sauron

22 feb - Baroeg (Rotterdam)
Bestial Mockery
Suicidal Winds
Darkened Nocturn Slaughter Cult
Kerberos

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 01-02-2004 18:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Hemelbos
Den Aardtmann op den Vuurtopberg
Usericon van Hemelbos
Posted 01-02-2004 19:37 by Hemelbos Wijzig reactieProfiel van HemelbosQuote dit bericht

Klinkt goed, Sauron en Fluisterwoud. Alleen jammer dat ik in het noorden woon van Nederland

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 19:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2004 18:38 schreef Jezebel het volgende:
Noem er dan eens een paar??
...

Dat was sarcasme; volgens mij bestaan die niet eens.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-02-2004 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 19:54 schreef Mutilator het volgende:
Dat was sarcasme; volgens mij bestaan die niet eens.
Volgens mij had ze dat sarcasme (liek DUH) niet helemaal door nee ...

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 01-02-2004 20:27 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 20:14 schreef Jenje het volgende:
Volgens mij had ze dat sarcasme (liek DUH) niet helemaal door nee ...

Sommige noemen Dimmu borgir ook black metal...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-02-2004 21:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 20:27 schreef Jezebel het volgende:
Sommige noemen Dimmu borgir ook black metal...
Sommige hebben dan ook 0 verstand van metal.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-02-2004 22:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Sommigen zijn ook niet erg goed in onze taal.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-02-2004 10:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 februari 2004 18:42 schreef Verval het volgende:
8 feb - 013 (Tilburg)
Fluisterwoud
Sauron

22 feb - Baroeg (Rotterdam)
Bestial Mockery
Suicidal Winds
Darkened Nocturn Slaughter Cult
Kerberos

en 20 feb - Metropool (Hengelo)
Bestial Mockery
Suicidal Winds
Perditor
Lugubre!

dat is makkelijk te doen vanuit het noorden. als je dat ver weg vind houdt het op en kun je beter wat anders gaan luisteren

Je moeder.

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 16:16 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 22:09 schreef aerodis het volgende:
Sommigen zijn ook niet erg goed in onze taal.

SommigeN moeten nog een flink eind rijden voor een fatsoenlijk concert. En sommigeN onder ons staan dan drie uur met een glaasje cola omdat ze ook nog terug moeten. En da's geen pretje als je rondom je heen iedereen van die lekkere pilsjes ziet happen.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-02-2004 16:35 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik heb het geluk dat ik overal redelijk in de buurt woon, of vanuit limburg of vanuit Nijmegen, ik ben met het OV er vaak binnen anderhalf uur reizen op de plaats van bestemming. En ik ben a.s. zondag in 013 ook van de partij!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com