|
Auteur: |
|
|
Zie de nieuwe www.doom-metal.com site voor de meest uitgebreide website die er ooit over Doom Metal is geschreven. Asgorath bedankt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ja, mooi hè? |
|
hier moet je je toch ook aanmelden, niet zeuren jenje! :p Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
*grijns* Ja doom-metal.com is best wel een kut site met een kut forum eigelijk Ut heeft vooral een geflipte webmaster die het nu nog voor je gevraagt heeft daar. Oh bedankt voor de praise/addie. [Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 26-10-2001 1:31] "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Hela, goeie site! Ziet er zeer strak uit. Mijn complimenten voor de Grief '...and man will become the haunted' recensie. De essentie van Grief (god, wat een geniale band was dat toch!) wordt perfect neergezet. |
|
Bedankt (gezien ik die geschreven had ) en ja het is dan ook echt zonde dat Grief het na 10 jaar elende opgegeven heeft. Die press statement van hun loog er ook niet om toen ze het opgaven. Jaren lang waren alle negative gebeurtenissen het gene wat hun nog haatvoller and pijnlijker maakte maar op een gegeven moment bezwijk je er aan. 10 jaar lang horen van metal fans op concerten dat hun muziek te langzaam is en dat ze sneller moesten spelen, etc... Kan begrijpen dat je op een gegeven moment er dan toch genoeg van krijgt. Gelukkig zijn geloof ik min of meer alle leden samen met 1 nieuw iemand een nieuwe band begonnen. Geen idee van de naam of wat voor muziek ze gaan maken maar hoop op het beste (of in hun geval, ziekste, agressievse en langzaamste ) [Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 27-10-2001 14:34] "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Ziet er prima uit!!! Een geweldig intiatief!! Mail me anders even voor een uitgebreidere samenwerking met We, the Gods if possible... Zorg ik voor een link op onze site... |
Index / Heavy Metal |