|
Auteur: |
|
|
Nog een Doom-aanrader: Garden of Shadows, uit amerika, maken goede doom-death metal. De muziek lijkt een beetje op As the Flower Withers van MDB, maar dan ietsje sneller en zonder viool helaas. Voor zover ik weet hebben ze maar 2 cds uitgebracht: Heart of the Corona en Oracle Moon. Daarna heb ik niks meer van ze gehoord helaas. http://www.zenial.nl/html/gardenof.htm Zenial |
|
Mja ik noem iets nogal snel doom geloof ik. Ik ben het ook nooit eens met de classificatie van doom-metal.com Maar Oracle Moon is wel beter dan Heart of the Corona, zou je nog eens moeten luisteren! Zenial |
|
quote: Heb ik gedaan, wel een stuk beter dan Heart of the Corona. Echter niet echt mijn smaak. Ik kon op deze cd trouwens hier en daar nog een paar doom invloeden herkennen |
|
Ik heb 'Oracle Moon' al een aantal jaar in huis, en ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk vlak na aankoop in m'n cd-rek heb geplant en dat hij daar ook niet meer uit is geweest. Best aardige muziek, maar het wist mij destijds iig niet echt (lang) te boeien.. Ik ga hem toch maar weer eens uit de kast trekken ..."Hate can only create more hate"... |
|
het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind Garden Of Shadows meer weg hebben van bands als Dark Tranquillity en de latere Carcass dan van MDB. "Oracle Moon" is m.i. wel een fantastische CD trouwens, iedere liefhebber van melodieuze deathmetal zou die eens moeten luisteren no text supplied |
Index / Heavy Metal |