|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver, krijgen we weer zo'n wereldwijde paniek |
|
Ik heb net kip op . http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
pest virus |
|
quote:Je gaat me toch niet wijsmaken dat je verbaasd bent he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nee. Maar ik hoop toch maar dat het met een sisser afloopt. overigens hoorde ik op het werk dat in sommige streken ongeveer 60 % van de mensen met AIDS besmet is!! Dat wist ik dus niet(AIDS krijg niet heel veel aandacht meer en in het Westen is het zo ongveer een chronische kwaal geworden lijkt het wel). Maar daar dreigt een demografische ramp aangezien alleen heel jonge en heel oude mensen niet besmet zijn. |
|
quote:Wist ik al lang biinen een paar decennia in Afrika er ongeveer aan uitgestorven nou ik kan er niet wakker ok liggen zeker omdat die lui daar structueel weigeren met condooms te neuken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
AH ik het kei gin veugul dus ik krieg ut nie |
|
En waar gaat mijn vriendin a.s. donderdag voor 2 weken naar toe????? |
|
quote: Ik zou het niet weten. Wordt het geen tijd voor relatietherapie? |
|
lachen ook, dat er op dat medicijn een patent zit, zodat alleen dat ene bedrijf dat mag maken zodat er veels te weinig van dat spul is! zo ken ik de wereld weer, geld über alles. Oud Vuil. |
|
attilla de hun, wat is je bron? [Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 02-02-2004 22:58] we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=442452/sc=ec3fc5 |
|
quote: hehehe, das een goeie!!! Nee, ze gaat met m'n schoonvader....(mijn schoonmoeder kan wegens haar ziekte helaas niet meer mee!!!!) |
|
O jee dan zal Dynamo wel weer afgelast worden |
|
quote: Juist ja, ben ik opzich wel met je eens...MAAR! Gevolg is wel dat zonder een gezonde beroepsbevolking er nergens in een land fatsoelijk werk kan worden verricht. Gevolg is dat de economie NOG meer naar de kloten gaat (voor zover dat in de meeste afrikaanse landen kan) en dus dat NOG meer mensen de uitzichtloosheid aldaar proberen te ontvluchten. (Lees: hun geluk elders in de wereld gaan proberen en hun AIDS meenemen) Die mensen hebben die virusremmers NU nodig zodat ze zichzelf en hun land kunnen redden en om een nog grotere diaspora af te wenden. |
|
quote: Who gives a fuck, ze hebben toch een kutlineup "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dat ligt er oa ook aan het feit dat velen denken dat we in het jaar 2000 leven en we alles de baas kunnen. Zo vergeten ze dat er niet veel nodig is waarbij oude virussen terug de kop opsteken. domdomdomdommerdomst Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Het is gewoon vechten tegen de bierkaai. Virussen zullen altijd bestaan en zullen zich blijven muteren. Dat er steeds meer virussen verschijnen is m.i. het gevolg dat er zoveel mensen op aarde zitten. Gevolg: meer mensen hebben meer ruimte nodig en gaan vaker waar men vroeger nooit kwam en komen dus in aanraking met satan-weet-wat-voor-ziektes. 'Tis gewoon een kringloop van mamma natuur. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 02-02-2004 23:49] |
|
De media zijn er weer als geile honden op af gegaan. Lekker belangrijk ... het is nog iet eens zeker. Laat ze het alsjeblieft melden als het wel zeker is. Ik kots op dit soort journalistiek. |
|
quote: Mogelijk, aan de andere kant moeten ze natuurlijk wel.Stel nu dat het echt een serieuze uitbraak is en de media had niets gezegd. Dan heb je de poppen eveneens aan het dansen. |
|
Lijkt me niet. Dat de media het niet verteld wil niet zeggen dat de betreffende instanties niet hun voorzorgsmaatregelen moeten treffen. Dan is alles nog steeds prima. |
|
quote: En in Zuid-Oost Azië zijn de regels met houden op dieren natuurlijk anders als hier. Dieren worden in hoge aantallen op zeer kleine ruimtes gehouden, dicht bij de mensen waardoor het contact tussen dieren en mensen intensief is. Dat is natuurlijk vrij spel voor alle ziekten. |
|
quote:We leven nu eenmaal in een tijd van mode en massahysterie. Sensatie en ellende verkoopt, de media spelen daar graag op in want ook daar draait het om geld. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het is onwaarschijnlijk dat het in Duitsland vogelpest betreft. De enige aanleiding om dit te veronderstellen was blijkbaar het feit dat de beide dames enkele weken daarvoor in Azie geweest zijn. Ik ben het eens dat de media melding hoort te maken van dit soort dingen, zodat men zich bewust is van het gevaar. Ik ben het zwaar oneens met de manier waarop ze het gebracht hebben: vol in het journaal gaan koppen met "VOGELPEST IN DUITSLAND!" en vervolgens in het bericht zelf zeggen dat er 2 mensen zijn opgenomen die in Azie waren en dat ze eigenlijk helemaal geen symptomen van vogelpest hebben (alleen zijn ze misschien een beetje kippig ). Pure goedkope sensatie-zucht. Bah bah driewerf bah. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ach ja misschien het weer eens tijd voor een virus die 1/5e van de wereldbevolikng van kant maakt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |