IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Glittertind Volgende pagina
elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 03-02-2004 20:34 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik vind dat ik een topic moet wijden aan Glittertind. Ik vind het leuke muziek en vind opeens dat ik dat aan andere mensen moet gaan opdringen. Het is nl. normaalgesproken niet echt de stijl muziek waar ik naar luister (het is vreselijk blij), ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Veel folk-invloeden: op beide CD's staan naast eigen composities een aantal traditionele Noorse volksliedjes (o.a. Mellom Bakkar och Berg dat Storm ook heeft opgenomen). Verder is het misschien punk-achtig. Wat ik er zo goed aan vind is dat het op een bepaalde manier heel helder/zuiver klinkt (normaal hoor ik liever stofzuigerblack, dus ik begrijp niet zo goed waarom ik dit leuk vind) en ondanks de blijheid ook krachtig. Het is een 1-mansproject van een achttienjarige knul, maar dat is er zeker niet aan af te horen

checkt het uit!

http://www.glittertind.net/

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-02-2004 21:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmmm, I'll see...

quote:
Op 3 februari 2004 20:34 schreef elessar het volgende:
(ik begrijp niet zo goed waarom ik dit leuk vind) ...

Je smaak verandert?

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 03-02-2004 21:47 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Nee hoor, maak je niet bezorgd

' '
Usericon van ' '
Posted 03-02-2004 22:52 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ken alleen het nummer Mellom Bakkar og Berg, en hoewel die niet slecht is, vind ik de versie van Storm beter.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 04-02-2004 20:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Als hij echt alles zelf heeft gedaan is het een wondermuziekant. Het lijkt een beetje op het Zweedse Ultima thule maar verder zeer goede muziek.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 20:38 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Is inderdaad een goeie band, heb wat in het guestbook geschreven.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-08-2004 20:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

I Find That I Am Not There...

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 07-09-2004 19:27 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-09-2004 21:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Review nu ook op www.vampire-magazine.com en interview volgt.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 09-09-2004 10:59 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

Leuke muziek! heeft hier en daar wel wat weg van Falkenbach (beetje dan)

holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 09-09-2004 11:27 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

damn wat slecht... vooral de zang. maar technisch gezien heeft hij wel snel geleerd of is vroeg begonnen + veel geld om het uit te voeren gehad (rijke pappie)

Hub de Gallier
Posted 09-09-2004 13:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De hele cd is opgenomen toen hij 16/17 jaar oud was en heeft alles zelf bespeeld...knap werk dus

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 10-09-2004 12:50 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Mooi dat iemand hier Glittertind zo aanprijst. Hoef ik het niet meer te doen

Maar, eh, beide CD's?? Zijn er nog andere dan Evige Asatro dan?

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Hub de Gallier
Posted 10-09-2004 13:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 12:50 schreef Ooypunk het volgende:
Mooi dat iemand hier Glittertind zo aanprijst. Hoef ik het niet meer te doen

Maar, eh, beide CD's?? Zijn er nog andere dan Evige Asatro dan?
www.vampire-magazine.com en dan bij cd-reviews Glittertind aanklikken en je weet alles van Glittertind

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 10-09-2004 14:45 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

rot toch op met je vampire promotie!!!!

hier staat de review en interview al op de site, wat wil je nog meer??

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 10-09-2004 14:51 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Ik vind het maar rukmuziek! En ook al was ie nog maar 16 toen hij het inspeelde, is dit geen excuus om rukmuziek te maken.

Hub de Gallier
Posted 10-09-2004 15:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 14:45 schreef rvanderholst het volgende:
rot toch op met je vampire promotie!!!!

hier staat de review en interview al op de site, wat wil je nog meer??
Rutger, Rutger, Rutger toch.
Op Vampire is ook alle rand informatie geleverd, m.a.w. alle uitgebrachte releases tot nu toe (waar om werd gevraagd enkele posts terug) en de gehele biografie enz.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 10-09-2004 16:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 15:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
Rutger, Rutger, Rutger toch.
Op Vampire is ook alle rand informatie geleverd, m.a.w. alle uitgebrachte releases tot nu toe (waar om werd gevraagd enkele posts terug) en de gehele biografie enz.

Oeps.... euh, ah whatever. dit is toch de eerste release waarmee mensen in aanraking komen.

Maar in achtergrond info heeft vampire het wel beter bekeken. dat ben ik met je eens!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-09-2004 16:32 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 20:37 schreef Verval het volgende:
Als hij echt alles zelf heeft gedaan is het een wondermuziekant. Het lijkt een beetje op het Zweedse Ultima thule maar verder zeer goede muziek.

Jup, dat heeft 'ie.
De stukjes die ik gehoord heb klonken eigenlijk prima! Ik zal d'r eens wat meer aandacht aan besteden.

Jullie zijn allemaal negers!

Hub de Gallier
Posted 10-09-2004 18:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 16:05 schreef rvanderholst het volgende:
Oeps.... euh, ah whatever. dit is toch de eerste release waarmee mensen in aanraking komen.

Maar in achtergrond info heeft vampire het wel beter bekeken. dat ben ik met je eens!
De nieuwe Animal Alpha al gekregen? Vandaag spelen ze in Oslo een heel belangrijk optreden waarbij heel veel mensen van de meer zakelijke kant van de muziekindustrie komen kijken voor een eventueel platencontract. ben benieuwd hoe ze het er vanaf brengen

Cla\/\/
Usericon van Cla\/\/
Posted 13-09-2004 13:23 by Cla\/\/ Wijzig reactieProfiel van Cla\/\/Quote dit bericht

Wel grappige cd hoor, maar die hele hype is erg overdreven IMHO. Storm > Glittertind.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-09-2004 16:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

met de juiste make-up heb ik ook een glittertind

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-09-2004 17:41 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 16:13 schreef ghoulliette het volgende:
met de juiste make-up heb ik ook een glittertind

En dat noemen we nou GEEN humor

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-09-2004 17:42]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-09-2004 17:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hoe noem je het dan wel

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 13-09-2004 17:43 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

slappe flauwe grappen ?

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-09-2004 18:53 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Zoiets ja...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com