|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dat ik een topic moet wijden aan Glittertind. Ik vind het leuke muziek en vind opeens dat ik dat aan andere mensen moet gaan opdringen. Het is nl. normaalgesproken niet echt de stijl muziek waar ik naar luister (het is vreselijk blij), ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Veel folk-invloeden: op beide CD's staan naast eigen composities een aantal traditionele Noorse volksliedjes (o.a. Mellom Bakkar och Berg dat Storm ook heeft opgenomen). Verder is het misschien punk-achtig. Wat ik er zo goed aan vind is dat het op een bepaalde manier heel helder/zuiver klinkt (normaal hoor ik liever stofzuigerblack, dus ik begrijp niet zo goed waarom ik dit leuk vind) en ondanks de blijheid ook krachtig. Het is een 1-mansproject van een achttienjarige knul, maar dat is er zeker niet aan af te horen checkt het uit! http://www.glittertind.net/ |
|
Nee hoor, maak je niet bezorgd |
|
Ken alleen het nummer Mellom Bakkar og Berg, en hoewel die niet slecht is, vind ik de versie van Storm beter. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Als hij echt alles zelf heeft gedaan is het een wondermuziekant. Het lijkt een beetje op het Zweedse Ultima thule maar verder zeer goede muziek. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Is inderdaad een goeie band, heb wat in het guestbook geschreven. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
I Find That I Am Not There... |
|
I Find That I Am Not There... |
|
Review nu ook op www.vampire-magazine.com en interview volgt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Leuke muziek! heeft hier en daar wel wat weg van Falkenbach (beetje dan) |
|
damn wat slecht... vooral de zang. maar technisch gezien heeft hij wel snel geleerd of is vroeg begonnen + veel geld om het uit te voeren gehad (rijke pappie) |
|
De hele cd is opgenomen toen hij 16/17 jaar oud was en heeft alles zelf bespeeld...knap werk dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mooi dat iemand hier Glittertind zo aanprijst. Hoef ik het niet meer te doen Maar, eh, beide CD's?? Zijn er nog andere dan Evige Asatro dan? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:www.vampire-magazine.com en dan bij cd-reviews Glittertind aanklikken en je weet alles van Glittertind Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
rot toch op met je vampire promotie!!!! hier staat de review en interview al op de site, wat wil je nog meer?? I Find That I Am Not There... |
|
Ik vind het maar rukmuziek! En ook al was ie nog maar 16 toen hij het inspeelde, is dit geen excuus om rukmuziek te maken. |
|
quote:Rutger, Rutger, Rutger toch. Op Vampire is ook alle rand informatie geleverd, m.a.w. alle uitgebrachte releases tot nu toe (waar om werd gevraagd enkele posts terug) en de gehele biografie enz. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Oeps.... euh, ah whatever. dit is toch de eerste release waarmee mensen in aanraking komen. Maar in achtergrond info heeft vampire het wel beter bekeken. dat ben ik met je eens! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Jup, dat heeft 'ie. De stukjes die ik gehoord heb klonken eigenlijk prima! Ik zal d'r eens wat meer aandacht aan besteden. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:De nieuwe Animal Alpha al gekregen? Vandaag spelen ze in Oslo een heel belangrijk optreden waarbij heel veel mensen van de meer zakelijke kant van de muziekindustrie komen kijken voor een eventueel platencontract. ben benieuwd hoe ze het er vanaf brengen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wel grappige cd hoor, maar die hele hype is erg overdreven IMHO. Storm > Glittertind. |
|
met de juiste make-up heb ik ook een glittertind |
|
quote: En dat noemen we nou GEEN humor [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-09-2004 17:42] |
|
hoe noem je het dan wel |
|
slappe flauwe grappen ? |
|
Zoiets ja... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |