|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben bang dat ik er toch vanaf moet zien |
|
het is geen power metal Je moeder. |
|
quote: Waar ik was?? Nog in Bitterfeld met een afgebroken autosleutel. Vervolgens heeft het me VEEL geld en moeite gekost om mijn auto weer naar nederland te krijgen (met dank aan de ANWB ). Was pas dinsdagavond weer in huis. Bands waren ZEER tevreden!! Was weer een geslaagde weekendtour. Al is er nogal een verschil aan interessed. In Bitterfeld bijna 200 man, in Nederland wil het al maar niet floppen (ook al was dit een zeer interessante lineup!!!). Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: stfu . het probleem is financieel |
|
quote: Verrek, da's waar ook. Ik had al gehoord dat je in Duitsland gestrand was. Heeft waarschijnlijk te veel bier tussen gezeten, zeg maar. Was inderdaad een tof toertje. De opkomst was in Baroeg redelijk (niet goed), waardoor we ook redelijk uit de kosten zijn gekomen. Aanstaande zondag moet het wel wat drukker worden, anders gaan we 'redelijk' de boot in. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 03-03-2004 16:27] |
|
quote: Oke, goede zaak dat je tenminste uit de kosten bent gekomen!!! We lullen zondag wel even verder!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Okay, spreek je zondag. SOTM komt op de geplande tijd aan? |
|
heersend.. morgen wel aanwezig......... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Neem aan dat je ze gemaild hebt hierover?? Ik heb niets meer van ze gehoord, dus als er nog iets niet duidelijk is laat het me dan even weten, ok? Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Je hebt mail. |
|
Dadelijk Hopelijk worden er nog enkele nummers van "Nattferd" gespeeld. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga het helaas niet redden vandaag, geen geld .... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Was een zeer geslaagde middag. SotM speelde weer lekker. Veel nieuwe nummers waardoor hat niet het pakkende had van de set in de goudvishal afgelopen oktober maar zeker niet slecht. Dit was mijn eerste keer sauron maar het boeide met echt totaal niet. Ik hoorde ook dat het niet het beste optreden ooit was. Ragnarock was weer geniaal! Hoest zijn vocalen zijn echt geweldig live. Jammer dat de cd's zo zuigen want als ik ze live zie ben ik ongeveer in trance. Verder eindelijk Desire weer eens gesproken . En een tijdje gezellig met Altx staan kletsen |
|
quote: Ik heb ze een keer live gezien en vond ze ontzettend zuigen. Ik vermijd ze nu als de pest. Itt jou vind ik de CDs juist wel zeer goed te pruimen..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
tja een kwestie van smaak qua black metal. |
|
vergeten Waag eens een dansje! |
|
Het was een hartstikke toffe middag!Met Ragnarok als hoogtepunt natuurlijk!Ik zat lekker onder het bloed IT'S WAR!!! En Sauron was ook geslaagd, vooral die cover van mayhem (Burried by time and dust) alleen jammer dat ze The cancer above niet hebben gespeeld. SoTM vond ik een beetje tegenvallen. |
|
Hoest had een obsessie voor mn buik [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 08-03-2004 19:36] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ragnarok was idd geniaal! Ik was blij dat ik niet al naar huis gegaan was (ik heb de eerste paar nummers ff aan de kant gezeten totdat ik me wat minder beroerd voelde om daarna nog ff een aantal nummers te kunnen headbangen). Je mening over SotM en Sauron deel ik ook wel, maar daar waren we in de Baroeg al wel over uit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ragnarok was erg gaaf Voor en na het optreden nog erg gelachen met Oryan en Johnto backstage.Tevens erg gave foto's gemaakt backstage voor bij mijn interview. Oryan was trouwens totaal niet te spreken over de Taake bootleg.Ondanks het feit dat er geen toestemming was gegeven om deze uit te brengen heeft iemand deze dus toch uitgebracht...en hier zijn ze bij Taake nogal kwaad om.Maar goed,in de zomer komt de nieuwe Taake cd en komend jaar komen ze naar Nederland voor enkele optredens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hehehe ik heb hem gewaarschuwd toen hij hem wou uitbrengen... maar goed, sommige mensen zijn hardleers Je moeder. |
|
Er is door degene toestemming gevraagd bij Oryan maar deze was niet tevreden over de opnamen en hun eigen performance.Vandaar dat het niet uitgebracht mocht worden.Is dus toch uitgekomen en er word nog werk van gemaakt.Word vervolgd haha. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-03-2004 17:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
laatste keer dat ik contact met die kerel had zei hij dat het goed was... en hij wou ook vazalwerk gaan uitbrengen zonder het ooit gehoord te hebben hehehe sommige mensen zijn vanaf 10 kilometer afstand al te ruiklen hehe Je moeder. |
|
Ik moet zeggen dat het in Gent ook zwaar de moeite was. Verdomme, die gasten van Ragnarok hebben nu wel echt een totaal maffe frontman in huis. Zo'n energie op het podium zie je zelden bij BM bands. Het concert was echt zwaar de moeite (zo zwaar dat ik er zelfs een stuk tand aan verloren ben, héhé) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |