|
Auteur: |
|
|
Ik blijf toch hangen op de geniale platen "In Death of Steve Sylvester" en "Heavy Demons" Het oude werk doet me niet zoveel, het nieuwe ook niet. Wel aardig, maar geen Death SS meer. Jammer dat ze in '99 niet op wacken speelden en we tot 2001 moesten wachten met die gay-show. |
|
1 woord: CULT! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik heb alleen wat demo-zooi op teep, geen idee meer hoe het klonk, italiaans? er was indertijd iig een aardige ophef over die naam, meen ik me te herinneren. Oud Vuil. |
|
quote: Tsja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen... Waar staat dat SS in hun naam eigenlijk ook al weer voor? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ze wilden eerst gewoon SS heten geloof ik (was het geen eenmansproject?) en hebben dat maar verandert in Death SS. heb het nog ergens staan in de belachelijke (lees misinformatieve) black metal special uit religie & mystiek zal het nog wel eens een keer opzoeken. ik vind er weinig aan iniedergeval |
|
Steve Sylvester; de zanger van Death SS. Is dus eigenlijk "In Death of Steve Sylvester". Volgens mij hebben ze toen het gezemel betreft de naam te erg werd de band ook even zo genoemd. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: O ja, dat was het. Stond me heel vaag iets van bij. Dank je. edit: Nou ik het topic nog eens nalees, had ik het zelf eigenlijk wel kunnen raden... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 03-02-2004 23:25] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
death ss heerscht... vooral IDO SS natuurlijk zzz |
|
Ik heb nog een dubbel-verzamel-cd in de aanbieding ("...E Tu Vivrai Nel Terrore") met daarop een Death SS nummer, iemand interesse? Zenial |
|
Ligt eraan welke bands er nog op staan he. Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
...E Tu Vivrai Nel Terrore --- Disk One --- - Intro # 1:36 # Eugenio Mucci - Ave satani # 3:25 # Death SS - Where dreams and nightmares collide # 6:06 # Tenebre - Mask of satan # 10:34 # Northwinds - Devils # 5:24 # Malombra - Il mulino delle donne di pietra # 5:38 # Akron - Candles in the night # 4:34 # Al Festa - Phenomena # 4:35 # Wounded Knee - The exorcist # 8:48 # Presence - Mater tenebrarum # 2:43 # Iconae - Theme from psychomania # 5:09 # Sun Dial - I compagni di baal # 5:05 # God.Zilla - La casa delle finestre che ridono # 6:15 # A Piedi Nudi - Necropolis incl. verso l'ignoto # 9:17 # Standarte --- Disk Two --- - LV-426 # 2:58 # Claudio Simonetti - Ainsel # 3:28 # Ars Nova - Devo ma non posso # 6:33 # Lingam - Nocturnal voices # 6:32 # Helden Rune - El vampiro # 7:09 # Humus - Irrealta di suoni # 3:11 # Morte Macabre - Belfagor # 6:11 # Abiogenesi - Macabro suite # 9:49 # Il Segno Del Comando - Dead of night # 4:06 # Bevis Frond - Laudenam # 7:46 # Somnambulist - La ballata di carini # 5:08 # Una Stagione All'Infero - Suspiria et... # 7:02 # The Black - The curse of tut-anch-amun # 4:40 # Nekropolis - Klub 99 # 2:42 # Mottorismus - Outro # 0:30 # Maethelyah - total # 156:54 Zenial |
Index / Heavy Metal |