IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kataklysm Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-04-2004 12:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 maart 2004 20:20 schreef Immortella het volgende:
*schop* Al meer mensen deze heersende nieuwe cd beluisterd/gekocht?

Hij gaat hoe vaker ik em hoor steeds meer heerschen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2004 12:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Krijgt imo meer aandacht dan dat het waard is, geef mij maar The Negation van Decapitated.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-04-2004 12:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 12:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Krijgt imo meer aandacht dan dat het waard is, geef mij maar The Negation van Decapitated.


Ik zei al eerder dat ik niet zo onder de indruk was van de nieuwe Kataklysm... en inderdaad de nieuwe Decapitated heerscht waar!
Three Dimensional Defect en Lying And Weak

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-04-2004 12:45]


tharos
Usericon van tharos
Posted 01-04-2004 13:28 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 20:20 schreef Immortella het volgende:
*schop* Al meer mensen deze heersende nieuwe cd beluisterd/gekocht?


yep. khebbem!!! al was die eigelijk voor imo bedoeld


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 23:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Effe propaganda maken, Kataklysm interview staat online!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2004 10:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 23:23 schreef arrebar het volgende:
Effe propaganda maken, Kataklysm interview staat online!


Gelezen, aardig wat info, maar dat hyperblast gedeelte dat is allang niet echt meer hun trademark he. Kijk maar is naar de nieuwe van Origin en zo zijn er nog legio andere met meer geweld


"This one is older than shit, heavier than time!"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-04-2004 10:49 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Nou daar ben ik het niet mee eens. Het drumwerk is toch het opvallendse van Kataklysm. Misschien dat een paar andere bandjes het nu ook hebben dankzij hun, of het al langer hadden. Feit blijft dat veel mensen bij Kataklysm aan het drumwerk denken. Logisch want ik kan zo 123 niet een andere grote band noemen met dezelde blasts.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2004 10:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 10:49 schreef arrebar het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens. Het drumwerk is toch het opvallendse van Kataklysm. Misschien dat een paar andere bandjes het nu ook hebben dankzij hun, of het al langer hadden. Feit blijft dat veel mensen bij Kataklysm aan het drumwerk denken. Logisch want ik kan zo 123 niet een andere grote band noemen met dezelde blasts.


Niet, Hate Eternal, Nile, Cryptopsy, Origin etc. etc.


"This one is older than shit, heavier than time!"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-04-2004 11:32 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Toch is er een groot verschil in het drumgeluid van Kataklysm en bijvoorbeeld Hate Eternal. Kataklysm doet gewoon dingen met de drums die die andere bandjes(Orgin kan ik niet over oordelen) niet doen. Maargoed veel mensen die ik over Kataklysm gesproken hebben hadden het toen ook over de hyperblast. Dat is alles waar mijn inleiding op slaat.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 14-04-2004 11:33]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-02-2006 20:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Is die nieuwe wat? "in the arms of devastation"
Heb nl. nog geen reviews gelezen.



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-02-2006 20:47 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ja! Ik heb hem alvast even van Bittorrent geplukt en ik vind hem echt zwaar heerschen. Veel variatie in de nummers maar toch typisch Kataklysm met het bekende drumwerk. Wat ook opvalt vond ik de 1e keer is de productié; die is er echt erg op vooruit gegaan (vooral de drums want die klinken nu wél echt en dat is vind ik belangrijk bij deze band )
Aanradertje


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-02-2006 21:04 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

klinkt interessant, ik zal hetzeflde doen



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-02-2006 7:46 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hijs echt vet,
Het is eig. mijn eerste cd van deze lui, ik kon voorheen alleen as I slither van de deeveedee Monsters of metal vol. 2. Dat vond ik echt een vet nr, en die cd is gelukkig vergelijkbaar.



Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 15-02-2006 13:44 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Cool, deze nieuwe ga ik wel weer aanschaffen. Die vorige was de eerste van hen die ik niet gekocht heb, omdat ik 'm gewoon tegen vond vallen. Veel te overgetriggerd en kijk-ons-eens-snel-zijn. Deze nieuwe klinkt weer alsof ze ook hun best hebben gedaan goeie nummers te schrijven... wordt leuk op no-mercy dit jaar.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-02-2006 21:34 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

OK, ben niet echt een krak in cd's reviewen, maar wat een vette schijf!!! Alles klopt hier gewoon aan!! Bruut en snel waar het moet, afgewisseld met rustigere, melodieuzere passages!! Superschijf!! Kheb ze enkele keren live mogen aanschouwen,maar nog nooit waren mijn verwachtingen zo hoog gespannen als nu met No-Mercy...


Member of the iso-betawuste crew!!


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 15-02-2006 22:49 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 7:46 schreef Dirge for november het volgende:
Hijs echt vet,
Het is eig. mijn eerste cd van deze lui, ik kon voorheen alleen as I slither van de deeveedee Monsters of metal vol. 2. Dat vond ik echt een vet nr, en die cd is gelukkig vergelijkbaar.


Van de "moderne" Kataklysm vind ik nog altijd "The prophecy" het beste. Misschien moet je die eens checken dan.... Van de "oude" blijft Temple of Knowledge echt geweldig, maar da's meer een Cryptopsy achtige plaat. Heel wat anders dus, maar eerlijk gezegd zeker zo gaaf als de moderne stijl.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-02-2006 20:56 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Prachtplaat ....godverdomme wat een zanger hadden ze toen...volgens mij kan die kerel echt álles uit zijn strot krijgen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-02-2006 20:13 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

kweenie, ik heb nu het nr. the awakener van naar mijn vermoeden de "the temple of knowledge" cd, maar die gast zingt er echt soms best ver naast (naast het ritme dan)

maar mss is dat in de andere nummers niet zo....



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-02-2006 13:41 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik vind dat juist wat hebben die chaos


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2006 21:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

lol... eerste fan binnen voor mijn opkomende band die totale chaos gaat produceren doormiddel van valse noten en fout skreeuwen

nouwja, zo slecht was dat nr nouw ook weer niet

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 22-02-2006 21:21]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2006 13:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik vind het allemaal een beetje te voorgekauwd. Wel bruut, maar te veel Pro Pain-achtige metalcorestukken om mij te kunnen charmeren.


signature


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 26-04-2006 13:24 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Canadian death metallers KATAKLYSM have issued a statement explaining their decision to pull out of the remaining dates on the BOLT THROWER European tour. It reads as follows:

"KATAKLYSM have been forced to cancel the remainder of the Euro tour with U.K. death metalers BOLT THROWER for reasons beyond the band's control that have to be dealt with back home. The band would like to add that they had a great time and the tour was a complete success and the strongest for KATAKLYSM ever. The band would like to thank CANNIBAL CORPSE and BOLT THROWER for the great opportunity to tour with these great bands. All the shows missed after Saarbrücken, Germany will be rescheduled in September as KATAKLYSM is planning their headlining tour for the fall in Europe. Also big apologies for the missed Helsinki show but I'm sure the fans will understand that when you board a flight that says Flight 666 To HEL (abbreviation for Helsinki) and get barely get there on time and lose all your guitars and equipement and luggages (still haven't found Maurizio's a week later!), it's hard to play the show. We will make it up as soon as we can! We will also post the ticket stub of that flight 'coz is a classic!!! All Metal Crusaders dates will not be affected by this in the States."



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2006 14:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat een pech voor Kataklysma; nieuwe cd klinkt trouwens erg lekker!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 27-04-2006 11:23 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 26 april 2006 14:52 schreef Mutilator het volgende:
Wat een pech voor Kataklysma; nieuwe cd klinkt trouwens erg lekker!


En wat een geluk voor ons
Nu mogen wij weer mee



sharene
Usericon van sharene
Posted 27-04-2006 11:37 by sharene Wijzig reactieProfiel van shareneQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 14:52 schreef Mutilator het volgende:
Wat een pech voor Kataklysma; nieuwe cd klinkt trouwens erg lekker!

de nieuwe cd is idd wel lkkr!!!
The road to devastation is et beste nummer


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen