|
Auteur: |
|
|
doortrapte spelletjes op het werk. Gebeurd dat veel? |
|
Bij mij niet, wel flauwe grapjes. zoals tegen je collega zeggen dat meneer Beer heeft gebeld, en dan het nummer van een dierentuin geven. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-10-2001 14:01] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hehe, de mensen waarbij ik in het kantoor zit zijn allemaal eigenaren. Ik heb ooit gehoord dat je die niet moet slaan.. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Lol, dat moet ik ook eens proberen! Wat we weleens gedaan hebben is als er kinderen aan het etteren zijn en steeds bellen die doorverbinden met een bepaalde collega die dan opneemt met "Goedenavond, meldkamer politie Groningen". Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb jaren lang op zaterdagen en in vakanties in supermarkten gewerkt. Daar hadden we toch altijd wel een aantal goeie grappen die we uithaalden Bijvoorbeeld bij nieuwe collega's, dan liet je ze bougievonkjes halen voor de electrische palletwagen bij het tankstation op dehoek, en als ze net weg waren bel je snel dat tankstation op dat ze hem door moeten sturen enzo , kostte hem dan vaak uren om erachter te komen dat ie in de zeik werd genomen. En samen met 2 collegaatjes onze beroemde onzichtbare hond Billy. Die elke zaterdag toch wel weer voor enkele uren plezier zorgde. |
|
quote: Dat met die hond kan ik me heel goed iets bij voorstellen lol Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ja. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Printscreen maken van iemands bureaublad en dat als achtergrond instellen. Vervolgens de bestaande koppelingen verwijderen of even in apart mapje stoppen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: De wijsbegeerte-bachelors gaan met hun tijd vooruit, zie ik. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, want studeren doe ik op kantoor. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Index / Algemeen |