|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De Scrotum CDemo "Woodenshoe penetration, natuurlijk! Te bestellen op: www.scrotumsarmy.tk http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Laatst The hour of doom demo van Winter gevonden super!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Probeer deze 2 nummers eens zou ik zeggen: http://members.chello.nl/p.houwelingen2/vagrant_thoughts.mp3 http://members.chello.nl/p.houwelingen2/nocturnal_whisperings.mp3 Zie mn sig voor meer info... Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
|
|
quote: Heb je die Chorus of Ruin shit zelf? Je zou me heel blij maken als je die kon branden of zo. Ik had toevallig zo'n nummer op de DEAF-metal verzamelaar staan, Headstone, dat Ofiicium Triste ook gecovered heeft. Het grappige was dat ik een nieuwe huisgenoot kreeg een jaar geleden en dat hij me een nummertje wou laten horen dat hij altijd zo cool vondt vroeger, dat nummer dus, haha. Doodzonde dat die lui nooit verder zijn gekomen, ik wist zelfs niet dat ze uberhaput demo's hadden. Die van Neglected Fields heb ik toevallig ook bestelt indertijd. Zit leuk in mekaar! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Een andere band die hier zeker thuishoort is Internal Putrefaction. Uit deze Friesche band is later Autumn ontstaan. Maar de tweede demo die ze maakten, What Prophets Foretold, was een potje uitdagende Death Metal met subtiele sfeerelementen. Ik haal van soulseek ook regelmatig ep's en demo's, is het niet mogelijk om al die oude shit ergens onder te brengen? Als iemand toevallig nog een paar 100 mb serverruimte over heeft kun je daar een coole website omheen maken! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Ook erg veel interesse in Chorus of Ruin demos!!! Zenial |
|
hmm dat van een server met demos, eps en dan ook liveshit lijkt me wel een goeie... als ik er een schijffie bij weet te hangen is dat wel te regelen eerder vroeg iemand naar ead end, ik heb daar de purity demo en de 7" van, vooral die 7" is echt errug okeee verdere okeeje demo's the circle - symphony nr 1 ( voorloper within temptation) achrosticon - dehumanized god dethroned - christhunt the gathering - moonlight archer cathedral - in memoriam paradise lost - demo 88 paradise lost - frozen illusion etc etc In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: dat is Cris Barnes... Demo van het al eerder genopemde Cryptopsy idd...leuke 7" is dat... vies! En de demo's op de Flesh Ripping Symphony cd van carcass verplaatsen nog meer lucht! Face Meltaaaaaaar!! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-03-2004 23:52] Suck my piss |
|
kheb nog een 7" van sacramental sachem uit 91, the dolcinites were wrong. opzich wel geinige doom/death maar mocht er iemand interesse in hebben... Je moeder. |
|
quote: Yeah ik vroeg daarnaar ; zoek deze opnames al jaren; als je die op je server kan planten dan zou dat goed uitkomen! Dan haal ik het Chorus of Ruin materiaal op om erop te gooien; hier op wav formaat is dat 2 cdr's; 3 demo's, 2 ep's (waarvan 1 split) rehearsels en een goeie bootleg... De Ocean of sins ep is trouwens geproduceerd door Gene Hoglan; maf niet? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Arcturus - My Angel De muziek en sfeer op dit 7" eptje is nooit meer teruggekomen op een album van Arcturus, mede omdat de zanger alleen op deze ep heeft meegezonden (en op een paar demo's van Thorns) .. dat maakt My Angel vrij uniek. Doomy, traaaaaaag .. |
|
Ook de demo's van Dissection zijn erg gaaf.. een stuk bruter dan de albums.. |
|
quote: Heb je toevallig de "Somberlain" demo/promo (origineel) thuis? De enige die ik nog niet heb... - Mutatis mutandis - |
|
Ik dacht dat Bluuurgh alleen de Vegetables of doom demo had gemaakt maar heb een demo genaamd 'Pious decay' gevonden ; en ben nu de gelukkige eigenaar van hun Suffer within ep The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Obituary - Find The Arise demo is echt supervet!! |
|
Decomposed-ego sum lex mundi [demo - 1991] the funeral obsession [lp - 1992] hope finally died [debuut - 1993] voor alle doom/death liefhebbers een must!! |
|
Ongetwijfeld is het niet politiek correct om dit te posten, maar de demo's van Cradle of Filth vond ik destijds best gaaf. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
laat maar [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 16-08-2004 19:37] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Fire away, ik kan ertegen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Mocht je Dusk and her embrace goed vinden; dat is een herbewerking van het eigenlijk eerste Cradle of filth album 'Geotia'. Verder vind ik de Phlebotomized demo Devoted to god erg goed Nog steeds zoek ik de The Gathering - Advance demo second album; deze tracks staan erop met 50/50 grunt/normale zang van Bart: 1-Heartbeat amplifier 2-Her last flight 3-On a wave 4-The illusionist 5-Passage to desire 6-Of pavilions and fountains Ik heb vrij veel (tape & digitaal) ruilmateriaal dus er valt altijd wel wat te regelen!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2004 21:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die Phlebotomized heb ik hier ook liggen. Maar eens gaan luisteren dan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik kan nog steeds luisteren naar en genieten van de oude demo's van Afflicted Convulsion (Beyond Redemption) Cadaver Necrophobic ("Slow Asphyxiation" en "Unholy Prophecies") Cynic Exoto ('Ashes' 7" is cult!) Acrostichon (Prologue,Dehumanized en de live demo's) Overigens van een band als Grave vind ik eigenlijk alleen het demowerk te pruimen. "Anatomi Corporis Humanii" , "Sexual Mutilation" en uiteraard de "Tremendous Pain" 7" dat heeft net die 'feeling' extra. moet al die zooi eens op cd gaan zetten trouwens. |
|
Anno Satanae van Moonspell is ook erg fijn en die rauwheid is op geen een album terug te vinden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |