![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Hey mensen, De demo is nu afgemixed opgegeten en uitgescheten Dus download nu alle 3 de nummers op http://www.obsidian.nu/ onder het kopje noise. En zeg wat je ervan vindt. veel luisterplezier. ![]() |
|
Kom op mensen! Obsidian heeft het nooit makkelijk gehad op dit forum dus er moet toch wel iets te zeiken zijn ![]() ![]() |
|
hmmm.ik ga het vanavond thuis checken. Dan ga ik je de huid volschelden. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Klinkt lekker zeg!! Ben nu Fragments aan het luisteren ![]() ![]() ![]() |
|
Dat kan gebeuren. wat is er mis met de zang. op zich is dat toch gewoon death metal grunt? ![]() |
|
quote: Check eens www.devolved.net Dat moet je wel tof vinden als je zo'n muziek maakt. ![]() |
|
klink inderdaad wel lekker. Is op zich niet per see mijn muziek maar dit is wel een van de betere daarvan ![]() ![]() |
|
quote: We hebben in 2002 met hen gespeeld en live zijn ze echt net zo strak. Abnormaal gewoon. Erg toffe lui ook. NB: Obsidian schopt bil! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
we spelen overigens 14 februari in Zaandam voor de metal battle. dus komt ieder ![]() [Dit bericht is gewijzigd door obsidian op 06-02-2004 17:43] ![]() |
|
Over het geheel gezien vind ik het zeker prima klinken. ![]() Alleen de drums klinken zo nu en dan een beetje raar, alsof dat iemand op een olievat staat te timmeren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ja de drums waren niet opgenomen met de beste mics geloof ik. ![]() |
|
klinkt heeeeeeeeeeeeeell erg goed ![]() ![]() |
|
#$%#$%#$q vet!! ![]() ![]() |
|
Ik wil je volschelden en zeggen dat het ruk is....maar het is gewoon best vet! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Zo, dit topic verdient wel een schop omhoog, lekkere muziek! ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |