|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wel mooie flyer! |
|
quote: O nee! Een dubbelpost! Ramp! Onheil! Geinig kroegje, Grolsch, altijd goed, leuke bands, hoewel ik daar niet veel van heb meegekregen. Lekker dichtbij Tilburg CS, binnen blowen, beugels... Mooi. Helaas voor hun denk ik dat ze iets te ver uit 't centrum van Tilbabwe gelegen zijn om echt goed te gaan lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Sicktus op 11-02-2004 4:00] |
|
quote: WTF? Little Devil is 3 minuten lopen vanaf het station dude! Hoe dichtbij wil jij het hebben?! |
|
quote:En uitgemeten naar de rest van de kroegen (zeker de relevante zooi voor de metal-liefhebber: Extase, Cul de Sac en 013) is het toch zeker 5 minuten lopen. Rechtsaf Little Devil uit, doorlopen tot het rode fietspad, linksaf en doorlopen tot de kerk. Voila! Het uitgaanscentrum van Tilburg is toch al te klein voor de stad (bijna de 5e stad van Nederland) dus een beetje spreiding komt dan vanzelf wel. In Amsterdam liggen toch ook niet alle kroegen op een kluitje? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Valt idd reuze mee met de afstand. Vergeleken bij andere grote steden is het uitgaanscentrum van Tilburg lekker compact. Daarbij, als je zat bent merk je toch niks van afstanden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet vaak genoeg in Little Devil aanwezig ben geweest om in zatte toestand het pand te mogen verlaten Ik heb al wel het vermoeden dat het trapje midden in de kroeg een vermakelijk probleem gaat worden [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 11-02-2004 17:50] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dat was wel een heersend feestje! De Little Devil zit momenteel een beetje van het centrum verwijdert, maar ligt wel weer superdicht bij het station, wat ideaal is. Binnenkort zullen er in die buurt wel wat meer kroegjes komen. Daarbij, welke andere tent (behalve de 013) is er in Tilburg nog aantrekkelijk qua metalmuziek? Precies, geen een. En zelfs zat is dat trapje hardstikke goed te doen hehehe. Zelfs stronken! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Elke vrijdagavond metalnight daar, zijn er ZM'ers die op vrijdag vaker daar zijn? Ook al werk ik zaterdagmorgen om 10 op 6, op vrijdag is mijn OV geldig! |
|
quote: ja ik ben regelmatig aanwezig in de little devil.... meestal donderdag avond |
|
Ik denk dat ik Helmet daar eens op een zaterdagavond ofzo naar toe ga slepen, veel meer is er toch niet te doen in Tilburg... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Zozo Midnight is een true poster zonder undersigns en icons geworden!! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Ik laat me wel slepen hoor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik hoor er zoveel over, ooit zal ik er ook nog eens naartoe gaan Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
verwcht er niet teveel van die keer dat ik er was was dr geen Harses [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 15-03-2004 20:20] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:euh...Helmet? Wakker worden? |
|
quote: quote:Now ontopic, wannabe-mod! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Must be gettin' blind me self! Goed, misschien, heel misschien, als Helmet en ik een keer gezamelijk tijd hebben, ooit, misschien, ga ik daar nog wel eens heen (zo goed?) |
|
Gister geweest, is wel een leuke tent dacht ik zo. - Mutatis mutandis - |
|
quote: Yup en ik heb nog niet eens in de onzin sectie gepost ook.... Gewoon nog geen zin gehad om een icoon en undersig in te voeren. ontopic: Helmet en ik zijn er weleens op zondagavond geweest maar toen was het erg rustig.. Wel lekkere harde muziek! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
9 mei waarschijnlijk Hatred & BloedBef plus nog een band waar ik de naam effe niet meer van weet... Over die afstand van 't centrum: na een concert in 013 vind ik het net te ver lopen om lekker in je doorfeest/zuip ritme te kunnen blijven, maar echt "te ver" is het inderdaad nou ook weer niet.... |
|
quote: Kijk naar de post van Sicktus! Zondag 9 mei, Hatred, Bloedbef en Stronghold in de Little Devil, gratis entree! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
9 mei kom ik bij van Deathfest, maar een dik maandje later staan er 3 heel erg gave bands: Vrijdag 16 juli 21:00u: Spawn of Possesion (SW) + Visceral Bleeding (SW) + Brutus |
|
he daar was ik net nog, scavenger speulde http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
23 juli => Engine Of Pain en Morning |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |