|
Auteur: |
|
|
Op deze avond zal de Goudse black metalband Ordo Draconis voor het eerst met de nieuwe lineup op de planken staan. Als support is er de hoofdband van de nieuwe OD zanger, namelijk Vindsval uit Luxemburg/Duitsland. 22:00 Deur open 22:30 Aanvang bands 00:30 Einde bands 01:00 Deur dicht Entree: Niet-Leden 5 euro Leden 2,50 De Gonz Jeruzalemstraat 11 2801 JE Gouda http://www.degonz.nl one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Jammer dat 't zo laat begint.. |
|
relaaaaaaaaaaaaaaxt feestje Het gaat me er trouwens meer om hoe laat het afgelopen is, in dit geval is er nog best aardig thuis te komen met openbaar vervoer... Dat kun je beslist niet van alle gelegenheden zeggen! Hoera een Miskraam ! |
|
Edit: is al opgelost [Dit bericht is gewijzigd door Waldkauz op 06-02-2004 17:03] |
|
ik wordt door m`n vriendin meegesleurd naar dit baggeroptreden "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Doe haar maar de groeten van me als ze terug is uit Rome. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 13-02-2004 16:43] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: zal ik doen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Hehe Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
gezellig bier zitten zuipen met elfensteen .. bands waren niet boeiend "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ordo was wel ok, dat ene nieuwe nummer was echt geschift. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: welke van de velen? ik vond ze erg tegenvallen.. maar wist eigelijk vantevoren al dat het niks was "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
De tweede van de twee nieuwe nummers die ze speelden, die met dat ska stukje en luchtalarm. Ik vond het wel minder dan de oude lineup maar het was wel erg oke. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Index / Concerten |