|
Auteur: |
|
|
Waarom hebben Blubber en Damien nou het zelfde plaatje bij hun naam staan? Is toch niet leuk! |
|
vind ik ook maar stom |
|
quote: Kan je dan niet iets als 2 zones maken? Dan kan Damien zijn eigen plaatjes gebruiken |
|
hmm... 1 plaatje is volgens mij meer dan genoeg hoor.... Het is je eigen Icon dus het moet iets over je zeggen vind ik... Complimenten derhalve aan Suzanne en Fire. |
|
quote: DANK En ik ben het helemaal met je eens! |
|
quote:mijn dank is groot! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: sjezus, sorry dat ik een programmeer hobby heb en graag aankloot... En ja natuurlijk heeft Damien straks een eigen set plaatjes, duh... |
|
Blubber, jij en Damien broers/vrienden ofzo? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Wij zitten bij elkaar op school, net als ik ook bij Elvis en Fire op school zit. Alleen hun houden niet van metal, dus wat meot je dan de achterkant van From the Cradle to Enslave als icoon... |
|
quote:hmmm |
|
Wat doen ze dan op dit forum als ze niet van metal houden Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Precies, waarom gooien we ze er niet gewoon af. In ieder geval die Fire, tenzij hij kan ophouden met poepen over die blauwe kleur in mijn haar. Kwordt er namelijk een beetje gek van (sorry Fire) My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
het was meer het slechte nederlands ... hun houden ... brrr (sorry blubber) |
|
quote: Mijn nederlands is idd erug beroerd... |
|
quote: Over ons slechte Nederlands gesproken, zoals al eerder gezegd zitten Elvis, Blubber, Damien, Roodkapje en ik op de zelfde school. En nederlands wordt nogal slecht gegeven (zoals alle vakken) dus dat verklaar.. met d of t onze slechte taal kennis! [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 21-02-2001 23:01] |
|
quote: Ik wist niet dat je kwaad werd... Ok. ik zal er over op houden |
|
quote: Dat is een drogredenering Fire. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote: Mee eens, maar je bent het er toch wel mee eens dat niet alle vakken op onze school al te best worden gegeven??/ |
|
Nou ik ben niet zo goed in het foutloos schrijven van tekst. Maar het maken van fouten met leggen,liggen, kunnen, kennen en hun houden .... zal ik niet snel maken. |
|
quote: Ja, natuurlijk. Ik ben het met je eens. Maar komen dat soort dingen niet op iedere school voor? Ik ken bijna geen leerling die niet loopt te zeiken over de kwaliteit van de leraar of de les. [Dit bericht is gewijzigd door roodkapje op 26-02-2001 17:13] My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote: Nou ik hoop niet dat het onderwijs in heel nederland zo slecht geregeld is... Ik kan me soms echt maken over hoe dingen bij ons op school verlopen... |
|
quote: LOL, jij komt zeker weten niet uit de buurt van Rotterdam. HA. Nou moet is zeggen dat ik daar ook geen foutjes in maak (klop klop) |
|
quote:klopt |
Index / Algemeen |