|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jippie... nóg een Iron Maiden topic... Mr N00b, zegt het woord "zoekfunctie" je misschien iets? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
gaat lekker vannavond met die topics I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
groeten aan mamma! |
|
ta die de lie da enzo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
N00b KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zo er zijn pas tig IM topcis... Had ik niet verwacht.... http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=iron+maiden&what=title&sort=time KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
joh laat die knul nou toch Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Geweldig. Maar ik ken Iron Maiden niet, is dat soms underground? Daar houd ik gelukkig niet zo van. I am the 1%. |
|
quote: het schijnt wel enorm cult en trui te zijn spelen ook feyenoordhooli songs; "run to the kuip" enzo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Shit, mijn truiheidsfactor daald nu dus met 20 punten? I am the 1%. |
|
quote: tsjek Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dan zet ik Kazaa wel up da job, die downt die dope shit wel voor mij. Zodat ik er ook down mee kan zijn. How to become a pimp topik. I am the 1%. |
|
quote: '2 Minutes to aftrap' is mijn favoriet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: *rhyme of the ancient hoekschop* vind ik ook wel tof Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
The poppaslut vind ik wel dope. I am the 1%. |
|
black nigga hiphop 4 evaaaaaa " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
"caught somewhere in rotterdam" "feyenoordslave" "live after ajax" Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
You've said it nigga. For evaaaaa! I am the 1%. |
|
quote: 666 da numba of da biest, echte altow's doen het zo. Dope tricks aan het busten op hun skeetbordz op da halv piep. Kben d'r down mee. ps. Tim nog een biertje? I am the 1%. |
|
quote: The Loneliness of a long time Feyenoorder Ajax can wait Powerkuip Murders in Vak S Flight of Dirk Kuyt KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: mwahahaha geniaal Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Caught some where in Amsterdam. Van de cd Ajax the great. Buste ze een fikse gitaar solo. I am the 1%. |
|
Hand in hand kameraden Hand in Hand voor Bruce Dickinson KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En wie niet spring en wie niet spring heeft een piemul in z'n zoon! I am the 1%. |
|
quote: Bring your Daughter to het Gelderdome Waag eens een dansje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |