|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
argumenten... zie de QUotes die ik in m'n post heb misschien een bril kopen????? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Creepieboy Ik waarschuw je hierbij om je beledigingen achterwege te laten. De volgende keer zal ik je post aanpassen. Hier is de flame-topic voor |
|
HEY, hier heb ik verdomme het topic niet voor opgestart. Ik wou wat meer tolerantie naar elkaar toe. Als wij hier nou eens een afspraak maken waar jullie het uit kunnen vechten? Een ZwareMetalen matpartij. Iedereen kan komen kijken hoe Creepieboy en Duxmortem elkaar overhoop schoppen. Zouden jullie dan blij zijn??? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Waar haal je het vandaan dat ik voor bannen ben? |
|
En nou weer on topic: Zware Metalen! |
|
quote: Jammer dat iedereen die een EIGEN mening heeft door jou uitgekakt moet worden...als jij Negative een positief persoon vond, wordt hij niet meteen negatief als hij MIJ steunt |
|
quote: heb jij een leven BUITEN het forum??? |
|
ik vin dat iedereen hier z'n eigen mening moet hebben, maar als er iemand begint te schelden, scheld gelijk iedereen terug. Zo krijg je juist die ruzie's... |
|
quote: verlaag je jezelf nu niet een beetje? zelf lopp je ook een paar x behoorlijk te schelden als je je er aan irriteert ge woon niet opreageren..lees erover heen ofzo.... |
|
quote: En hoe wil jij jezelf omschrijven dan? |
|
quote: uiteraard! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: mens, zegt wat ie wil, op de meest botte manieren.. kan 't geen hol schelen wat andere van 'm denken...uhm...that's it.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Mensen hier is het flame topic voor aangemaakt Ga daar verder a.u.b. |
|
sorry, moet ik voortaan reageren op deze posts, op het flame topic? zou best kunnen.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
creepieboy zegt ok alleen maar zijn mening...alleen hij zou zich toch wa 'subtieler' uit kunnen drukke... |
|
Juist .. Ik (en meerdere forumbezoekers) hebben gewoon genoeg van de zinloze discussie met alleen maar gescheld heen en weer. |
|
als ik boos ben, of zwaar geïrriteerd, dan kan 't er wel eens hard en grof uitkomen, dit komt vooral omdat ik dan alles er in 1 keer wil uitgooien, en niet met woorden als: Jij stomme frikandel! Jij pleeborstel! Dat helpt niet... MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Tja als jij moeite hebt om je te beperken tot een respectvolle discussie, maak daar dan niet ons probleem van ok? |
|
quote: hahahaha...knuffel voor creepie zodat ie nie meer boos word en er geen schelddiscussie ontstaan |
|
Waarom ga je schelden als je je mening wil uiten? |
|
boos, zwaar geirriteerd...etc etc MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ging het nu over Creepieboy of Nachtsjors? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
het lijkt erop dat creepieboy nu alle kritiek ontvangt..... |
|
ok weet je wat? ik stfu vanaf nu... hebben jullie geen last meer, en ik niet meer ok?? mzzls MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |