|
Auteur: |
|
|
Hallo herrie liefhebbers ! Metropool heeft ook weer een leuk herrie pakket voor jullie; 20 februari: Bestial Mockery, Suicidal Winds, Perditor en Galgeras. entree: 8 euro. deuren open 20.00 uur. Ons adres is: Metropool Wemenstraat 38 tel: 0742438000 www.metropool.nl Groetjes van sylvia@metropool.nl [Dit bericht is gewijzigd door metropool op 10-02-2004 16:28] |
|
Hoe zeker weet jij dat Galgeras komt? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
volgens mij kwam Galgeras niet? wuust robuust |
|
zelfs de zaal weet de lineup niet dit kan ook alleen maar in nederland gebeuren he... Je moeder. |
|
quote: Inderdaad ja!!! Heb gisteren nog telefonisch contact gehad dat Galgeras vervangen is door LUGUBRE!! Volgens mij zit daar iets goed fout in de communicatie!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Wij (New Era productions) staan er weer met een stand met cd's/lp's/shirts etc. We hebben weer een hoop spannende dingen! |
|
mooi! Je moeder. |
|
Zeg Kakker... weten wij van elkaar wie wij zijn? Moet ondertussen duidelijk zijn toch? |
|
quote: Denk het wel toch!!?? Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Haha... mooi man. Ik heb er zin in! |
|
quote:Ook in de baroeg? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: KIJK!!! Zo mag ik het graag horen. Heb er ook best wel weer zin in, allen de afstanden die we moeten afleggen vind ik niet zo, maar ja dat is eigenschuld!!! hehehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
Index / Concerten |