|
Auteur: |
|
|
quote: Ik had hier graag naar toe willen gaan, wil nog steeds eens SoD bekijken maarja helaas al afspraken staan. Wie weet een andere keer als SoD wat dichterbij Zwolle speelt. |
|
Ik ga wel. Lekker dichtbij. |
|
ah, ik zie dat hier al een topic over is. Vrijdag 13 februari Metal Night met live on stage: TORTHUGA, WINGS OF FURY en SERENADE OF DARKNESS Tijd: 21:00 | Entree: € 1,20 http://www.odeonveldhoven.nl |
|
Ik ben van de partij. Maarreuh, hoe groot is dat Odeon-dingetje? En is het een beetje te vinden? Gr. Mark She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ga hier ook bij zijn, eindelijk WoF eens in actie zien... |
|
quote: Ja godver... dan komt er een keer iets gaafs in Odeon, kan ik niet.... Darn... volgende keer beter... want Veldhoén is ook hier vlakbij.. |
|
quote: En ik ben benieuwd naar jullie muziek!!!!! En naar Tothuga...is (zover ik weet) hun eerste optreden.. Ff een feessie van maken Dus MBMarduk, MMonk en Mark --> |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 11-02-2004 23:40] |
|
quote: Leider Herr Pogg! |
|
quote: Mike, kun jij je E-mailadres ff doorsturen.... c.hultermans@home.nl grtz, Rattiemans |
|
We gaan er gewoon een feestje van maken, lijkt mij een erg strak plan. Ken SoD en WoF zelf niet, dus dat wordt een leuke ervaring. En zeker, het eerste optreden voor Torthuga, met net een nieuwe zanger.. maar ja, we doen ons best, dus zelfs als het niet helemaal uit de verf komt, gewoon lekker biertje doen en muziekkies. Goed plan ? Goed plan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Strak plan!!!! En iedereen die komt: Tot morgen!! |
|
En..? Verslagje iemand?? |
|
Was gezellig Torthuga was een leuke opener, zeker niet onaardig voor een eerste optreden. Alleen aan de zang moet duidelijk nog gewerkt worden. Klonk bij de eerste twee nummers nogal geforceerd en benepen, al herpakte de zanger zich later wel een beetje. Heb begrepen dat hij nieuw is, dus hopelijk groeit hij er vanzelf in. De nummers zelf waren wel erg lekker; gothic/black met een aparte groove, bijna funky bij tijden. Moest zo nu en dan denken aan een langzamere variant van Finntroll, wat ik zeer zeker niet negatief bedoel. En ze hadden er duidelijk lol in, wat altijd een goed teken is. Wings of Fury was een prettige verrassing. Geweldige zangeres (ongelooflijk wat een stem ), degelijke composities. Alleen moest ik toch wel vaak aan AF denken; het zou leuk zijn als ze erin slagen toch een meer eigen geluid te krijgen. Ik zie ze in elk geval graag nog een keer! Serenades of Darkness heb ik niet zoveel van meegekregen omdat ik het grootste deel van de set bij de ingang stond te praten met mensen, maar wat ik ervan hoorde was het lekkere black. Beetje hard en schel alleen voor zo'n kleine zaal, dat was jammer. Hopelijk krijg ik een volgende keer de kans om wat meer van ze te horen, want het klonk allemaal erg strak She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Yep, ik vond het een leuk feestje Ik heb erg genoten van Torthuga en Serenade @Mark: Tnx |
|
Leuke avond gehad. Zoals Mark al aangaf, onze zang was nog niet ideaal, maar ging lang niet zo slecht, all in all. Wings of Fury klonk zeer goed, alleen jammer dat het geluid bij de bar een beetje breierig klonk.. van bovenaf viel dit wel mee, dus daar heb ik ook maar een tijdje staan luisteren.. lekker strak en melodieus, hou ik wel van. Serenade of Darkness was fantastisch, strak en hard, een hele fijne combo. Bedankt aan iedereen die er was en er een leuk feessie van heeft gemaakt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dank jullie allen voor de support speciale dank aan WoF en Torthuga persoonlijk was ik zelf niet echt te spreken over het optreden, de monitormix was zodanig verrot dat we elkaar amper konden horen en er zijn behoorlijk wat fouten gemaakt aan onze kant, desondanks heb ik me prima vermaakt. er staan enkele foto's online op onze site http://www.serenadeofdarkness.nl |
Index / Concerten |