IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Mortem
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-10-2001 21:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik wilde weer eens over metal lullen hier. Ik luister nu naar Mortem - The Devil Speaks in Tongues...

DIE BAND HEERST!! Jaren '80 Kreator/Destruction geinspireerde thrash/speed/death call it what you want in een jaren '90 jasje... Heeft iemand de 2e CD van deze band? (Decomposed by Possession geloof ik heet die)... is die net zo ruig?

Mortem

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2001 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee helaas ikke niet.
Maar ik moet toegeven dat ik niet zo van 'oudere' metal houd.
Alleen Black Sabbath dan ..

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2001 21:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

helaas, ik ken de hele band niet. maar wat jij er van schrijft klinkt wel interessant. eens kijken of ik er wat materiaal op kan sporen. bedankt voor de tip

ps. een andere gode oude duitse trashband die weer bij elkaar is is holy moses. hun laatste mini beukt weer ouderwets!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-05-2002 10:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mortem.... metal uit PERU.. ja daar ben ik ook wel benieuwd naar...

Ze hebben toch ook een album wat Demon Tales heet ?

Hm...

Er is ook nog een Noorse Mortem, die hebben een 7" ep uitgebracht genaamd SLOW DEATH... als iemand daar voor mij aan kan komen... (mp3's) ... aarghhh

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-05-2002 11:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Demon Tales' is de eerste, en die heb ik niet... wel nr. 2 en 3, 'The Devil Speaks in Tongues' en 'Decomposed By Possession'.
Ik ben ze wel uit het oog verloren, geen idee of er nog meer van ze is uitgekomen later. Het is typisch zuidamerikaanse black/death metal trouwens, erg tof... Ik zal het eens verspreiden.

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 08-04-2005 16:40 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

In het kader van mijn breng-gave-bands-onder-de-aandacht-project...

wie Mortem nog niet kent... luisteren en snel een beetje.

Alexcinerator
Usericon van Alexcinerator
Posted 09-04-2005 13:51 by Alexcinerator Wijzig reactieProfiel van AlexcineratorQuote dit bericht

deze maand komt er een nieuw album aan van Mortem via Iron Pegasus rec.
Ben zeer benieuwd naar die release

Don't forget the ancient feeling.........It still rules.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 15-04-2005 17:37 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Nieuwe plaat gaat heersen, zonder twijfel. En dan eind 2005/begin 2006 komen ze weer deze kant uit. Uiteraard kunt u deze uberheerschende band dan wederom in Bladel komen bewonderen.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 15-04-2005 19:19 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

dat dacht ik ook ja

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-05-2005 22:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Iemand de nieuwe, "De Natura Daemonum" al gehoord? Ik zag hem vandaag liggen maar had geen tijd om even te luisteren.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 01-05-2005 23:29 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 10:39 schreef Valorian het volgende:Er is ook nog een Noorse Mortem, die hebben een 7" ep uitgebracht genaamd SLOW DEATH... als iemand daar voor mij aan kan komen... (mp3's) ... aarghhh

Bekend. Die 'Slow Death' Is trouwens een demo waarvan inderdaad een aantal nrs ook als 7" zijn uitgebracht. Meerdere users op Soulseek hebben de complete demo beschikbaar overigens.

Na die EP is die band doorgegaan onder de naam:
ARCTURUS

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 23-05-2005 21:44 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2005 22:29 schreef M. het volgende:
Iemand de nieuwe, "De Natura Daemonum" al gehoord? Ik zag hem vandaag liggen maar had geen tijd om even te luisteren.

JA!

v/d week binnen gehad, kanker wat een vette plaat. hij beukt weer verdomd hard, heb er zelfs mijn box in de auto mee opgeblazen haha!

MUST voor iedere oldschooldeath liefhebber

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com