|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de viking liefhebbers is er een nieuwe site met forum gemaakt. Je kan er van alles op vinden en het wordt bij de dag groter. Dus wel de moeite waard om het te gaan bekijken!! http://vikingblood.ontheweb.nl [Dit bericht is gewijzigd door Hellhammer op 12-02-2004 22:49] |
|
wat moet ik met vikingen? ik ben een germaan! aargh weg met die noordelijke allochtonen! Je moeder. |
|
Verkopen jullie ook buttplugs enzo? |
|
quote: Ben je al door je voorraad heen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee, maar een Viking-buttplug lijkt me wel geil |
|
quote: Klopt...ook maar een bestellen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Misschien krijgen we wel kwantumkorting |
|
Vikingen hadden geen horens op hun helm...wanneer leren ze het nou eens! |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ze hadden horens in hun kont! |
|
quote: Nee precies, ze hadden vleugels op hun helm! Zenial |
|
Viking met een Romeinse schild? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als het een algemene Viking site is....waarom beperken jullie je alleen tot de Metal wat muziek betreft? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En jawel...er staat al de eerste 88 berichtje in jullie guestbook.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat plaatje is van een spel.. genaamd.. ehmm .. genaamd Rune.. [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 12-02-2004 23:50] |
|
quote: nee die link naar en banner van pagan front zijn erg SP-proof Je moeder. |
|
die heb ik nog niet eens gezien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zelfs op mijn microscopische scherm is die bvanner toch zeker 10x2 centimeter Je moeder. |
|
Ik keek nog niet in de links sectie eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dan nog Je moeder. |
|
quote: Good one !! (alhoewel wij technisch gezien noordelijke allochtonen zijn, maar kom ) |
|
http://www.swedishviking.net/ Edit: En dan te bedenken dat vikings zo gay als een tierelier waren aangezien ze maanden achter elkaar met puur en alleen mannen op een boot zaten. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 13-02-2004 8:51] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 13-02-2004 8:51] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ja, want iedereen weet dat al die brute aanvallen op Al die kloosters enzo allemaal verzonnen zijn om hun homorotische cruises te verhullen. |
|
quote: Midden op zee, in de koude wind. Dan kruip je al eens wat dichter tegen elkaar aan. Uit liefde voor ZM. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |