|
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ik hieruit mag concluderen dat er niemand gaat.... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
ik ga |
|
Ik ga ook! Weet ook iemand tot hoe laat het duurt? |
|
wat een avond... en facegrind en 37 stabwoundz... fuck wat vet |
|
Facegrind vond ik eerlijk gezegd niet zo veel soeps... 37 Stabwoundz en vooral Vaultage waren wel erg gaaf Meteen maar ff het CDtje van Vaultage gekocht, klinkt lekker! Geen bekenden van ZM gezien eigenlijk (ik was degene in Destruction-shirt) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 14-02-2004 14:46] |
|
Dit zijn de finalisten geworden: - Mia Thought and Something happened - 37 StabwoundZ - Rogue - Festina Lenté - Sideshift Harry 37 Stabwoundz en Rogue zijn heel erg vet, de rest ken ik niet. |
|
Huh??? Zijn er van gisteravond dan twee bands doorgegaan Jammer dat Vaultage het niet gehaald heeft, maar Festina Lenté was wel te verwachten eigenlijk |
|
ze kiezen uit elke avond winnaars |
|
Festina Lente en Rogue hebben dezelfde drummer, die wel goed is trouwens |
|
Toch verrassend dat er 2 bands van de "hardste" voorronde doorgaan naar de finale. Was een leuk feestje. Ik weet dat ik nog naar Vaultage heb zitten kijken, maar dat was nadat ik had ontdekt dat er ook whisky verkocht werd. Kan me daar niet zoveel meer van herinneren. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
jammer dat jullie eerder uit de bus gingen. want die metal cd werd vervangen door een carnavals cd |
|
aaaah da's jammer. Ik had graag nog een keer Ik heb een toe-toe-toeter op mijn waterscooter gehoord. Dat zou de avond compleet hebben gemaakt. Maar ja, bij aankomst in Walhalla verwelkomd worden door Angel of Death is ook niet bepaald vies. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
zeker niet. wij zatten gelukkig met de echte carnavals krakers.... jolladiejee... |
Index / Concerten |