|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk is het officieel, een nieuwe Nederlandse platenmaatschappij is geboren: Garden of Exile. Het label is opgericht door 3 jonge doch ervaren muziek liefhebbers die toch al lang meelopen in de metal en hardcore scene en zal zich richten op alle genres binnen het extreme muziek genre. http://www.gardenofexile.com Garden of Exile is dan ook erg blij en trots te kunnen melden dat het de Heerlense metal- / hardcoreband 37 StabwoundZ heeft kunnen tekenen voor een platendeal. 37 Stabwoundz is een jonge band met genoeg ervaring en veel potentieel en past goed binnen het concept waar Garden of Exile voor staat. De band combineert groovy crossover-metal met zware metalcore. Bands als Crowbar, Merauder, Machine Head en Pantera zijn een grote inspiratiebron voor de band geweest. De band heeft 9 nummers opgenomen en het album is vervolgens gemastered door Tue Madsen in de befaamde Antfarm Studio's in Denemarken (o.a. Born From Pain, The Haunted, Mnemic). Bezoek hxcmp3.com voor een un-mastered versie van "Flesh and Blood" http://www.hxcmp3.com/bands/3757/ 37 StabwoundZ Gitarist Serve (ex-Born From Pain) meldt het volgende: "...GOE kwam direct overtuigend naar voren met hun interesse voor 37 StabwoundZ en een release-aanbod bleef dan ook niet ver achter. Met die aanbieding liet GOE, ondanks haar recentelijke geboorte, blijken absoluut geen beginnerskwestie te wezen. De complete en juist alternatieve promotie- en distributiestrategie bracht zoveel positieve aspecten met zich mee dat we vrijwel meteen wisten dat 37 StabwoundZ hiermee iets goeds in handen had. De verwachtingen zijn daarom ook hoog en hopen met dit alles 37 StabwoundZ tot een mondiaal begrip te maken...' Medio april wordt het album "Embrace Solitude" in de winkels verwacht. Meer info 37 StabwoundZ: http://www.37stabwoundz.com/ crycas@hotmail.com Meer info Garden of Exile: http://www.gardenofexile.com info@gardenofexile.com [Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 15-02-2004 16:43] |
|
En jij hoort ook bij die "jonge doch ervaren muziek liefhebbers"?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat denk jij |
|
Inderdaad meer nieuwe bands volgen snel! |
|
We hebben met Engine Of Pain eens samengespeeld met 37 Stabwoundz: wat vette band is dat |
|
Hey Tjeerd, Effe geluisterd dat nummertje, erg lekkere mix tussen metalcore en sludge, zware heersch! |
|
en ik zag dat ze in de nu of nooit finale staan |
|
Ze staan idd in de Nu of Nooit finale, vrijdag hebben ze de halve finale gewonnen en Servé (guitarist) was nog muzikant van de avond ook. Stelletje rocksterren... Jenje, bedankt dat je even de tijd genomen heb nummer te downloaden! Helemaal goed dat het je bevalt! |
|
Ik vond vooral de drummer erg goed toen. |
|
quote:Neem ZM maar op in de promo database |
|
is al lang gebeurd Jenje! |
|
Gij heerscht! |
|
FOCK wat heerscht embrace solitude!! |
|
Ik heb ze afgelopen zondag in Hegelsom zien spelen, vond ze errug goed |
|
Het gebeurt niet echt vaak dat ik een promo zo gruwelijk grijs draai .. Morgen cd presentatie in Groningen, misschien effe heen ... |
|
Ik heb ze zondag ook gezien in Hegelsom. Erg vet!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 13-05-2004 23:14] |
|
Goed te horen Jenje dat ie bevalt! Kom vanavond even langs man! (niet al te ver voor jou toch?) Born From Pain, Instil, 37 StabwoundZ en Obtuse (techmetal met leden van Katafalk volgens mij) Begint wel pas om 21.00, maar beloofd een goede show te worden, helemaal omdat Instil in zijn thuisstad de releases party speelt! Neem ik gelijk even de Immolation voor je mee, die ik van de week plotseling binnen kreeg! |
|
Is er enige kans dat die bands ook naar Deventer komen? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
37 StabwoundZ en Instil zullen daar binnenkort vast wel eens in de buurt komen. Beiden zitten bij Loudnoise Bookings en binnekort komt er waarschijnlijk wel een tour van beide bands |
|
quote: Als ze in de buurt komen, dan zal ik ze toch es gaan bekijken..ben wel niewsgierig geworden, vooral naar 37 Stabwoundz Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Oja, voor ik het vergeet. Suburban (distributeur voor oa. Relapse, Century Media en Nuclear Blast) was ook onder de indruk van het label, dus wordt Garden of Exile door hen gedistributeerd. 37 Stabwoundz zal zeer binnenkort dus ook in de meeste platenzaken verkrijbaar zijn! |
|
quote: Goed bezig! Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
mooie vormgeving van de site Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik heb ze dus ook zondag weer eens gezien, rete vet... en binnekort in mijn home town |
|
quote:Heb er best zin in, en aardig dichtbij, maar moet ff kijken of ik het financieel trek (beetje losbollig geweest laatste maand ) maar ik wil ze zeker eens zien, lijkt me ultieme liveband. Laat ze anders op Zombie Attack spelen , daar ga ik wel zeker heen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |