IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : faalactie van Morgoth (en Bint)
Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 27-10-2001 18:53 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

dacht ik dat ik een kaartje had voor Iced Earth op 19 januari blijken de in deze topictitel genoemde gebroeders enorm gefaald te hebben

Morgoth was al zo vriendelijk een kaartje voor me te kopen (die ik zels vooraf betaalde) voor Iced Earth, maar zoals mensen misschien weten waren de oude kaartjes niet meer geldig en moesten er nieuwe gekocht worden

gaat Morgoth vorige week naar de GWK om kaartjes te kopen, blijken er nog maar 2 te zijn die ze dan ook nog zelf nemen

ontzettende hazen

wat is er erger dan denken dat je naar een heel gaaf concert kan en dan blijkt dat door anderen je opeens niet kunt gaan

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Fire
Usericon van Fire
Posted 27-10-2001 18:59 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 27 oktober 2001 18:53 schreef Volthor Kahn het volgende:

wat is er erger dan denken dat je naar een heel gaaf concert kan en dan blijkt dat door anderen je opeens niet kunt gaan
Zelf voor de deur liggen slapen 10 uur in de rij staan en dan de eerste persoon zijn waaraan ze zeggen: "De kaartjes zijn op, helaas"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2001 19:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm Volgens mij kun je bij andere toko's nog best wel kaartjes halen. Probeer eens bij 013 zelf (ze staan trouwens later ook nog in het podium als het niet lukt)

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-10-2001 21:33 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ben d'r inmiddels achter wat d'r gebeurt is...

D'r bleken niet genoeg kaartjes gedrukt te zijn?!?!? (don't ask me, ik vat het ook niet)

Vanaf volgende week (morgen dus) kunnen d'r weer kaartjes gehaald worden.

Dus Kahn: met je slaapzak voor 013

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-10-2001 22:25 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

je hebt zelf ook een grove fout fout gemaakt, een student en een systeembeheerder vertrouwd!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-10-2001 1:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

maar zoals mensen misschien weten waren de oude kaartjes niet meer geldig en moesten er nieuwe gekocht worden

Pardon????? Dus ik heb hier een waardeloos kaartje in huis nu?

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 30-10-2001 1:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hmm da's nieuw ja

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 30-10-2001 1:38 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

kaartjes van september zijn volgens mij niet meer geldig nee

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 30-10-2001 1:41 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ben ik blij dat ik toch maar neiuwe heb gehaald!

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 30-10-2001 14:20 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Iced Earth komt ook in het Podium in Hardenberg. Dit op donderdag 17 januari.
Hiervoor start de voorverkoop binnenkort.
Op de site van het Podium staat dat ze 150 minuten spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 30-10-2001 14:22]

Heads I win, tails you lose

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 30-10-2001 16:15 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

stoer, dat wordt dus 2x I.E. in 1 week

Heb trouwens net de nieuwste 013 mailing gehad en daarin staat dat I.E. nog niet is uitverkocht (alleen staat er ook nog dat er geen vvkdatum bekend is..)

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-10-2001 20:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik geloof er geen zak van van die nieuwe kaartjes.. meteen de 013 maar effe mailen...

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 30-10-2001 20:06 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

ik heb me kaartje vandaag gehaald

Suncross
Usericon van Suncross
Posted 05-11-2001 20:28 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2001 21:33 schreef Lord Morgoth het volgende:
Ben d'r inmiddels achter wat d'r gebeurt is...

D'r bleken niet genoeg kaartjes gedrukt te zijn?!?!? (don't ask me, ik vat het ook niet)

Vanaf volgende week (morgen dus) kunnen d'r weer kaartjes gehaald worden.

Dus Kahn: met je slaapzak voor 013

bij de GWK worden die kaartjes toch uit de computer gepoept?

IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 05-11-2001 20:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

tja dat leek mij dus ook ja

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 05-11-2001 20:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 20:02 schreef Judge M. het volgende:
Ik geloof er geen zak van van die nieuwe kaartjes.. meteen de 013 maar effe mailen...

Dus we kunnen Judge M. ook verwachten 19 jan! Heerschend!!!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com