|
Auteur: |
|
|
quote:Zelf voor de deur liggen slapen 10 uur in de rij staan en dan de eerste persoon zijn waaraan ze zeggen: "De kaartjes zijn op, helaas" |
|
Hmm Volgens mij kun je bij andere toko's nog best wel kaartjes halen. Probeer eens bij 013 zelf (ze staan trouwens later ook nog in het podium als het niet lukt) |
|
Ben d'r inmiddels achter wat d'r gebeurt is... D'r bleken niet genoeg kaartjes gedrukt te zijn?!?!? (don't ask me, ik vat het ook niet) Vanaf volgende week (morgen dus) kunnen d'r weer kaartjes gehaald worden. Dus Kahn: met je slaapzak voor 013 Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
je hebt zelf ook een grove fout fout gemaakt, een student en een systeembeheerder vertrouwd!! |
|
maar zoals mensen misschien weten waren de oude kaartjes niet meer geldig en moesten er nieuwe gekocht worden Pardon????? Dus ik heb hier een waardeloos kaartje in huis nu? |
|
hmm da's nieuw ja Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
kaartjes van september zijn volgens mij niet meer geldig nee |
|
ben ik blij dat ik toch maar neiuwe heb gehaald! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Iced Earth komt ook in het Podium in Hardenberg. Dit op donderdag 17 januari. Hiervoor start de voorverkoop binnenkort. Op de site van het Podium staat dat ze 150 minuten spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 30-10-2001 14:22] Heads I win, tails you lose |
|
stoer, dat wordt dus 2x I.E. in 1 week Heb trouwens net de nieuwste 013 mailing gehad en daarin staat dat I.E. nog niet is uitverkocht (alleen staat er ook nog dat er geen vvkdatum bekend is..) |
|
Ik geloof er geen zak van van die nieuwe kaartjes.. meteen de 013 maar effe mailen... |
|
ik heb me kaartje vandaag gehaald |
|
quote: bij de GWK worden die kaartjes toch uit de computer gepoept? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
tja dat leek mij dus ook ja Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Dus we kunnen Judge M. ook verwachten 19 jan! Heerschend!!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Index / Concerten |