IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Warhammer (celtic frost e.d.)
onderdaantje
Usericon van onderdaantje
Posted 15-02-2004 14:39 by onderdaantje Wijzig reactieProfiel van onderdaantjeQuote dit bericht

het Metalheads ben op zoek naar meer herrie wat likt op celtic frost (to mega therion en zooi)
voor het geval die suggestie mocht komen Hellhammer heb ik al helemaal
het gaat me voornamelijk om de klazieke invloeden (chello's vioolen pauken en meer rommel)
THNX VOOR DE REACTIES (ALS DIE ER KOMEN )EN SEE YA

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-01-2006 14:44]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2004 14:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

1.UTFS

2.Leer schrijven

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-02-2004 14:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Niet zo'n sterke 1e post inderdaad..

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-02-2004 14:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nou...het gaat tenminste wel over metal...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

onderdaantje
Posted 15-02-2004 14:46 by onderdaantje Wijzig reactieProfiel van onderdaantjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 14:44 schreef Valorian het volgende:
Niet zo'n sterke 1e post inderdaad..

KUNNEN NIET ALLEMAAL ZO VOLEERD ZIJN

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2004 14:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 14:46 schreef onderdaantje het volgende:
KUNNEN NIET ALLEMAAL ZO VOLEERD ZIJN

Nee dat blijkt.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

onderdaantje
Posted 15-02-2004 14:48 by onderdaantje Wijzig reactieProfiel van onderdaantjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 14:46 schreef Voice Of Doom het volgende:
Nou...het gaat tenminste wel over metal...

DAAR DRAAIT HET HIER TOCH OM ?????????

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-02-2004 14:49 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 14:48 schreef onderdaantje het volgende:
DAAR DRAAIT HET HIER TOCH OM ?????????

DAT VOND IK JUIST ZO POSITIEF...MAAR DAT ZOU JE SOMS NIET ZEGGEN...DAT HET DAAR HIER OM DRAAIT...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

onderdaantje
Posted 15-02-2004 14:51 by onderdaantje Wijzig reactieProfiel van onderdaantjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 14:41 schreef Chelman het volgende:
1.UTFS

2.Leer schrijven

utfs????????????

onderdaantje
Posted 15-02-2004 14:53 by onderdaantje Wijzig reactieProfiel van onderdaantjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 14:49 schreef Voice Of Doom het volgende:
DAT VOND IK JUIST ZO POSITIEF...MAAR DAT ZOU JE SOMS NIET ZEGGEN...DAT HET DAAR HIER OM DRAAIT...

yEP JAMMER ZO HELPEN WE DE HELE METAL NAAR DE ......PROOST M8

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 15-02-2004 15:02 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 14:51 schreef onderdaantje het volgende:
utfs????????????

Use The Fucking Search

Zware Metalen is nogal een strict forum. Correct Nederlands typen, dus bijvoorbeeld niet constant in hoofdletters, en zoeken voordat je een nieuw topic opent, wordt hier in dank afgenomen. Het niet volgen van die regels wordt afgestraft, zoals je overduidelijk wel merkt... Nu ja, welkom, in ieder geval.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-02-2004 15:09 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

' '
Usericon van ' '
Posted 15-02-2004 15:37 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 15 februari 2004 15:02 schreef DarknessThere het volgende:
Use The Fucking Search

Zware Metalen is nogal een strict forum. Correct Nederlands typen, dus bijvoorbeeld niet constant in hoofdletters, en zoeken voordat je een nieuw topic opent, wordt hier in dank afgenomen. Het niet volgen van die regels wordt afgestraft, zoals je overduidelijk wel merkt... Nu ja, welkom, in ieder geval.

Dit was wel de meest homofiele post in dit topic.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-02-2004 15:38 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

SLAAAAAYOOOOOOOOOOOOOOOOORRRR!!!

nekro
Usericon van nekro
Posted 15-02-2004 15:38 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Maar toch. WARHAMMER !!!!!!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-02-2004 15:40 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 15:37 schreef ' ' het volgende:

Subtiel kamerolifantje

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 15-02-2004 16:00 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 14:39 schreef onderdaantje het volgende:
het Metalheads ben op zoek naar meer herrie wat likt op celtic frost (to mega therion en zooi)
voor het geval die suggestie mocht komen Hellhammer heb ik al helemaal
het gaat me voornamelijk om de klazieke invloeden (chello's vioolen pauken en meer rommel)
THNX VOOR DE REACTIES (ALS DIE ER KOMEN )EN SEE YA

Master's Hammer!

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 15-02-2004 16:15 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 15:37 schreef ' ' het volgende:

Zeg ik soms iets dat niet waar is of zo? Nu ja, kan het mij geven wat je van me denkt...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-02-2004 17:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 15:38 schreef nekro het volgende:
Maar toch. WARHAMMER !!!!!!

die gasten gaan zo lang door met de oude Celtic Frost-sound dat Tom G. Warrior er kriegel van wordt

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-02-2004 17:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 februari 2004 17:25 schreef Gunman het volgende:
die gasten gaan zo lang door met de oude Celtic Frost-sound dat Tom G. Warrior er kriegel van wordt

Wist je dat Tom G. Warrior heeft aangeboden om het volgende Warhammer album te produceren?; alleen toen waren die rukkers net opgesplitst

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-02-2004 17:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hehe...ja...Warhammmer blijft toch gaaf...tot de reünie....

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-02-2004 17:33 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 17:31 schreef Mutilator het volgende:
Wist je dat Tom G. Warrior heeft aangeboden om het volgende Warhammer album te produceren?; alleen toen waren die rukkers net opgesplitst
Dat is inderdaad net iets te tr00...

Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com