|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
SLECHTVALK + SERENADE OF DARKNESS + NATAN (BE) Concert / Blackmetal, deathmetal / Zaal open: 20.30 uur Entree: € 6,50 / VVK: Kroese, Dollhouse, Sjamaan Willemeen, Arnhem http://www.willemeen.nl |
|
Tjeempie, wat een statement. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: achja, wij zijn "duivels" dus niet welkom. Aparte lui die reli's. |
|
Ik doelde op dat van jouw. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: ik kan me erg goed verlagen tot andermans niveau |
|
Dat gaat een gezellige avond worden Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
en enorme pit daar organiseren... zullen ze wel weten te waarderen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Serenade of Darkness is zover ik weet helemaal niet gristelijk. Ze zullen het wrsch. ook best lullig vinden om met zo'n band te moeten optreden. Bovendien was hun optreden afgelopen vrijdag in Veldhoven zeer goed te pruimen! |
|
quote:Ze treden de laatste tijd toch best vaak met Slechtvalk op? Niet dat dat hun ook christelijk maakt maar het lijkt mij niet dat ze het dan vervelend vinden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
of het nou christelijk zou zijn of niet, ik ga er wel heen. |
|
even for the record, ik heb niets tegen de bands hoor, zeker niet. Alleen iets tegen de organisator. |
|
quote: Gangrad. Volgens mij speelden ze al eerder met Slechtvalk in Wagneingen. Het zit ze niet mee! Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: he man, kom eens wat dichterbij spelen! |
|
SoD met 2 christelijke bands... en dan die zanger van ze die serieus een black metal band probeert op te zetten tot zover zn integriteit Je moeder. |
|
niet iedere black metal liefhebber hoeft true te zijn hoor... |
|
quote: |
|
Ik ken die lui van SOD al een aantal jaartjes en ze hebben lol in de band. Als het hun nu de kans geeft om vaak live te spelen ook al met gristelijkebands maakt het hun volgens mij niet zo veel uit. En zo als ik heb begrepen heb gebruikt Slechtvalk geen gristelijke teksten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ze doen maar lekker Je moeder. |
|
quote:precies Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hopelijk blaas al qaida de boel op Je moeder. |
|
quote: ga eens Blind Guardian draaien, ja! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
he! goed idee trouwens kom jij woensdag maar eens naar den club (dispuutsweek). Een ouden vertrouwden Cannisterparty vanaf 0:00u, uiteraard verzorgd door de SV [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 16-02-2004 20:31] |
|
Even 'for the record' nee, we zijn niet christenlijk en voor zover ik weet is Slechtvalk ook niet christelijk, ze hebben alleen ooit 'de naam' gekregen christelijk te wezen(heeft wellicht te maken met het feit dat ze ook op relifests spelen), van Natan weet ik het niet. Om eerlijk te zijn is mij niet bekend dat het vrijdag een terrorchristen feestje is maar mocht dat zo wezen dan hebben we er alleen meer lol om. |
|
Alleen de naam gekregen? Shamgar is wel degelijk behoorlijk christelijk. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Naja, dat is waar dan, maar naar mijn weten is hij wel de enige binnen de band. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |