Jaja, naast Morbid Angel in hardenberg en de Heideroosjes in Vera is er vrijdag nog meer gaande, te weten het Ranchorelaxo fest (deel 1) in Simplon dus, de lineup is zeer divers maar bestaat vooral uit niet metal (pop, reggae, hip hop, drum 'n bass), maar ook Xystus speelt, en het geheel kost een luttele 2 euro en 50 cent, dus om de prijs hoef je het niet echt te laten (helemaal niet als je vergelijkt met de prijs van Morbid Angel
). Van de Simplon site (
www.simplon.nl ):
quote:
RANCHORELAXO FEST 2004, PART 1
OVER MORE THE 15 LIVE BANDS (POP-METAL-REGGAE), ACTS (HIPHOP) & DJ'S (DRUM-N-BASS)
vrijdag 20 februari 20:00 - 04:00
De mannen van Rachorelaxo zijn terug en pakken weer uit in het hele pand van Simplon (4 zalen)! Met natuurlijk weer een geheel eigen line-up. We zien natuurlijk alle Rancho Celebs weer voorbij komen 'on the decks' en ook op het live podium zien we bekenden maar ook nieuwe gezichten. Genoeg om weer eens lekker te gaan RanchoRelaxen met z'n allen ...
Programma
Bands (grote zaal)
Mc Psycho => Hiphop
Dubbende mannen/apres fumer => Reggea
Trefwoord => HipHop
Lebowski => Ska/Punk
Xystus => Power Metal
Screwdriver => D n B Live band
Dance/Drum-n-Bass (kleine zaal)with VJ HOST SF&L
Toilet Paper Collective
Radikal Dudes
Unit Zero
Lost in Distortion
Area705
Lounge (Lounge Dj's in Cafe)
Liquid Beat Provider & DJ Prosmack
Typemismatch
Brambo
Dance/Drum-n-Bass (Silicon Lounge/Internet cafe)
DJ Flat Mike
Igor
DJ Alacrán
DJ Prosmack
Bitplane
Xtra
Hiphop Battle
Check : www.ranchorelaxo.nl
Er staat helaas geen tijd van de band bij en de site van het festival (
http://www.ranchorelaxo.nl/ dus) doet het niet. Toch denk ik dat ik wel even een kijkje ga nemen
Wat betreft Xystus, hun site is hier te vinden:
www.xystus.nl
Staan helaas geen MP3tjes op, als iemand nog info heeft over de band hoor ik het graag
NP: Judas Priest - You've Got Another Thing Comin'
[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 16-02-2004 11:23]