|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach...beter de oud-drummer dan de huidige drummer. |
|
|
|
Dat is het ook, op een ziekelijke manier. |
|
jammer dat mensen zich soms zo misdragen. voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
fucked up. tijdje terug las ik 't ook al ergens.. maar toen stond er gewoon "de drummer van.." niet wie precies. |
|
Ja...stond een weekje geleden ook al of FOK!... Wat een homo... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 17-02-2004 15:33] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Wil ik dat weten? Zenial |
|
Lijkt me wel eens leuk om te zien... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
|
|
quote: gaf jij geen gitaarles aan veels te jonge meisjes en jongetjes? ik zie de krantenkoppen al voor me... Marcel C., gitarist van Suncaged de bak in wegens pedofilie! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: en als het gekke gerrit van de overkant was hoorde niemand ervan yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Precies; je weet het niet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
awel seh, dan mag em den drummer zijn van judas priest of nie eh, gwoon kop eraf, elke persoon die van die ziekelijke trekskes heeft... just my opinion |
|
quote: iedereen heeft wel een ziekelijk trekje yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: pff get a life, je naam doet je wel eer aan .... btw Sun Caged schrijf je van elkaar af, is niet 1 woord |
|
quote: Touche..maar goed hoe dan ook..de naam van Judas Priest wordt in ieder geval nodeloos beschadigd ondanks de band hier absoluut niks mee te maken heeft Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: prong heerscht |
|
quote: waarom.... als je het niet eens bent met iedeen van een band kan je toch wel hun muziek luistere... en dit was nog niet eens hun iedee yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |