|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar met Patrick Lachmann is ook wel een opkomend metaltalent vroegtijdig heengegaan... Zoals hij de gitaar hanteerde bij Halford was toch zeker niet slecht te noemen. Godverdomme, echt ziek dit!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: zal wel meevallen, er worden per jaar bergen rapppers, homies en nigga's doodgemaakt en daar hoor je ook niet zo veel negatiefs over |
|
Nee, dat is juist het punt. Omdat metalheads er "anders" uit zien dan de massa, gaan ze zo wel wijzen denk ik... Wel weer ongelovelijk K-U-T allemaal weer. |
|
quote: FOK is ook 1 grote gaygathering.. NIW ik vond damageplan ook niet geweldig, maar om meteen mensen voor wat dan ook overhoop te schieten (reden ombekend) spoort uiteraard niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:echt ziek wat een gek |
|
quote: Heb em weer eens opgezet en idd; ik ben het met je eens; erg futloos als je het vergelijkt met Pantera. quote: Yep gestorven in het harnas quote: Wel een vrouw maar ja rocksterleventje....misschien wel bergen kinderen bij allerlei chixxx [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-12-2004 2:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik had die cd van Damage Plan ook maar weer eens aangezet. Wat fucking middelmatig is ie eigenlijk. |
|
Hey, ik ben nieuw hier en heb nog niet veel ervaring met metal (ben 16). Ik hou erg van Metallica, Pantera en Machine head (geen commentaar ). Dit zijn vast de drie standaardbands maar ik vind ze wel goed. Maar ik vroeg me af of jullie misschien nog tips hadden voor bands die een beetje in dezelfde trant zitten als die drie? Niet van die softe klote linkin park shit (niet dat ik denk dat jullie die me zouden adviseren ) maar ook weer niet van die pure death metal want dat is nog even wat te heftig voor mijn onschuldig kinderzieltje. Alvast bedankt. PS. misschien hoort deze post niet hier, maar ik vond het ook wat overdreven om er een nieuw topic voor te openen |
|
quote: probeer megadeth, anthrax,annihilator, exodus of death angel eens. en als het echt nog wat ruiger mag: dark angel. van al deze bands is het niet zo moeilijk om materiaal te vinden |
|
Niet luisteren naar die te lang op d eplank liggende hippie. Als je die groove van Pantera goed vind : Down en Superjoint Ritual en Crowbar .... |
|
niet luisteren naar die $%^*&^$*(&$ (behalve Crowbar en superjoint dan; die "regeren" idd). ben wel benieuwd naar nieuw Crowbar-materiaal overigens. oja, ken jij tungsten (ook uit N.O.) trouwens? die zijn ook erg cool(ik heb zelf de eerset twee cd's ) en werden (worden??) het hardcore broertje van Crowbar genoemd. en die benaming klopt wel redelijk. |
|
Heb er ooit eens wat van beluisterd maar vond er destijds niet denderend veel an .. misschien nu wel .. |
|
quote:...Engine of Pain |
|
quote: I second that ! al speel je er zelf in |
|
Exhorder |
|
quote: |
|
Absoluut |
|
quote: en ik heb me nog in moeten houden want Exhorder vond (vind!) ik een gruwelijk goede band (veel beter als pantera in eder geval). ik ga m'n cd's maar eens zoeken want het is al veels te lang geleden dat ik deze band heb gehoord. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |