IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Damageplan Vorige pagina
DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-12-2004 11:23 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Klopt. Eén van de eerste reacties op Fok was dat "die jongens" (Damageplan) er zelf ook niet als lieverdjes uitzagen. Alsof dat alles okee maakt.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-12-2004 11:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Maar met Patrick Lachmann is ook wel een opkomend metaltalent vroegtijdig heengegaan... Zoals hij de gitaar hanteerde bij Halford was toch zeker niet slecht te noemen.

Godverdomme, echt ziek dit!!!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

KUT
Usericon van KUT
Posted 09-12-2004 14:00 by KUT Wijzig reactieProfiel van KUTQuote dit bericht

quote:
Ook vervelend dat er na geweld rondom metal altijd weer met een wijzend vingertje wordt gewezen van 'zie ze eens geweldadig zijn, dat metaltuig'

zal wel meevallen, er worden per jaar bergen rapppers, homies en nigga's doodgemaakt en daar hoor je ook niet zo veel negatiefs over

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 09-12-2004 17:51 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Nee, dat is juist het punt. Omdat metalheads er "anders" uit zien dan de massa, gaan ze zo wel wijzen denk ik...

Wel weer ongelovelijk K-U-T allemaal weer.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-12-2004 19:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2004 11:23 schreef DarknessThere het volgende:
Klopt. Eén van de eerste reacties op Fok was dat "die jongens" (Damageplan) er zelf ook niet als lieverdjes uitzagen. Alsof dat alles okee maakt.

FOK is ook 1 grote gaygathering..
NIW ik vond damageplan ook niet geweldig, maar om meteen mensen voor wat dan ook overhoop te schieten (reden ombekend) spoort uiteraard niet.

"This one is older than shit, heavier than time!"

hellboy
Usericon van hellboy
Posted 10-12-2004 19:05 by hellboy Wijzig reactieProfiel van hellboyQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2004 9:36 schreef Morbidaeth het volgende:
godverdomme man, dit gaat tever.

rip dime
echt ziek wat een gek

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-12-2004 2:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 december 2004 11:04 schreef attila_de_hun het volgende:
... ik moet toch zeggen dat ik die damagplan cd ongelooflijk waardeloos vond. Vanuit muziek oogpunt vind ik het vooral jammer dat de kans op een pantera reunie is nu nul is.

Heb em weer eens opgezet en idd; ik ben het met je eens; erg futloos als je het vergelijkt met Pantera.

quote:
maar de man heeft denk ik een goed leven gehad (kijk de DVD maar, die gasten hebben zich echt niet ingehouden), veel succes, veel roem geoogst door goed gebruik te maken van zijn talenten. en "strijdend" ten onder gegaan zullen we maar zeggen.

Yep gestorven in het harnas

quote:
had hij eigenljk kinderen?

Wel een vrouw maar ja rocksterleventje....misschien wel bergen kinderen bij allerlei chixxx

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-12-2004 2:17]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 13-12-2004 10:19 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik had die cd van Damage Plan ook maar weer eens aangezet. Wat fucking middelmatig is ie eigenlijk.

Eelcov
Usericon van Eelcov
Posted 13-12-2004 20:37 by Eelcov Wijzig reactieProfiel van EelcovQuote dit bericht

Hey, ik ben nieuw hier en heb nog niet veel ervaring met metal (ben 16). Ik hou erg van Metallica, Pantera en Machine head (geen commentaar ). Dit zijn vast de drie standaardbands maar ik vind ze wel goed. Maar ik vroeg me af of jullie misschien nog tips hadden voor bands die een beetje in dezelfde trant zitten als die drie? Niet van die softe klote linkin park shit (niet dat ik denk dat jullie die me zouden adviseren ) maar ook weer niet van die pure death metal want dat is nog even wat te heftig voor mijn onschuldig kinderzieltje.
Alvast bedankt.

PS. misschien hoort deze post niet hier, maar ik vond het ook wat overdreven om er een nieuw topic voor te openen

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2004 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2004 20:37 schreef Eelcov het volgende:
Hey, ik ben nieuw hier en heb nog niet veel ervaring met metal (ben 16). Ik hou erg van Metallica, Pantera en Machine head (geen commentaar ).

probeer megadeth, anthrax,annihilator, exodus of death angel eens. en als het echt nog wat ruiger mag: dark angel. van al deze bands is het niet zo moeilijk om materiaal te vinden

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2004 21:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet luisteren naar die te lang op d eplank liggende hippie.

Als je die groove van Pantera goed vind : Down en Superjoint Ritual en Crowbar ....

attila_de_hun
Posted 13-12-2004 21:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

niet luisteren naar die $%^*&^$*(&$ (behalve Crowbar en superjoint dan; die "regeren" idd).

ben wel benieuwd naar nieuw Crowbar-materiaal overigens.

oja, ken jij tungsten (ook uit N.O.) trouwens? die zijn ook erg cool(ik heb zelf de eerset twee cd's ) en werden (worden??) het hardcore broertje van Crowbar genoemd. en die benaming klopt wel redelijk.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2004 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb er ooit eens wat van beluisterd maar vond er destijds niet denderend veel an .. misschien nu wel ..

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 14-12-2004 0:18 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 13 december 2004 21:14 schreef Jenje het volgende:
Niet luisteren naar die te lang op d eplank liggende hippie.

Als je die groove van Pantera goed vind : Down en Superjoint Ritual en Crowbar ....
...Engine of Pain

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 14-12-2004 21:59 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

quote:
Op 14 december 2004 0:18 schreef Mies het volgende:
...Engine of Pain

I second that ! al speel je er zelf in

Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 15-12-2004 15:15 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Exhorder

attila_de_hun
Posted 15-12-2004 15:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 15:15 schreef Master Of Disharmony het volgende:
Exhorder

Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 15-12-2004 15:42 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Absoluut

attila_de_hun
Posted 15-12-2004 15:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 15:42 schreef Master Of Disharmony het volgende:
Absoluut

en ik heb me nog in moeten houden want Exhorder vond (vind!) ik een gruwelijk goede band (veel beter als pantera in eder geval).

ik ga m'n cd's maar eens zoeken want het is al veels te lang geleden dat ik deze band heb gehoord.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com