IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : heeft er iemand ervaring met..... Vorige pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-03-2002 9:42 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik geloof dat dat soort dingen alleen een psychologisch effect kunnen opleveren als je maar genoeg verhalen van anderen heb gehoord en als je er zelf maar hard genoeg in geloofd.

Maar als je er even logisch over nadenkt hoop ik dat je wel inziet dat het een grote zooi onzin is ... geesten oproepen ... tsss


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 03-03-2002 21:16 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

En zo zijn er meerdere spookverhalen te bedenken... als je om 12 uur 's nachts met een kaars voor een spiegel gaat staan, zie je iets engs... (ik ben ff vergeten wat)

ook als je zoveel keer op de deur klopt op een bepaald tijdstip, gebeurt er iets...

en zo kun je iedereen lekker bang maken tijdens logeerpartijtjes (als je 13 jaar bent )


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 12-03-2002 13:35 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Okee, hier dan mijn eerste post op dit forum:
Glaasje draaien: NIET DOEN!
Je opent poorten die normaal gesloten horen te blijven. Als er entiteiten zijn die je iets mee te delen hebben, zullen ze dat doen, net zoals ze zich alleen laten zien als ze daar zelf zin in hebben. Met andere woorden: de kans is veel te groot dat je een verkeerde (negatieve) entiteit te spreken krijgt, helemaal als je probeert voorouders op te roepen, want die zijn over het algemeen allang weer 'overgegaan' dus niet meer 'oproepbaar'.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-03-2002 13:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik doe altijd glaasje kantelen, veel leuker en lekkerder.


Bazzio Attacks!!!


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 12-03-2002 13:41 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 12 maart 2002 13:40 schreef bazzio het volgende:
Ik doe altijd glaasje kantelen, veel leuker en lekkerder.

WOORD!


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2002 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Yeehaa !
Flesjes draaien !
Onderste boven draaien en aan de lip ermee !


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 12-03-2002 13:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

On topic!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-03-2002 17:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 maart 2002 13:35 schreef Ooypunk het volgende:
want die zijn over het algemeen allang weer 'overgegaan' dus niet meer 'oproepbaar'.



Overgegaan? (transcedentie?) Waarin?
Je klinkt alsof je er meer van weet.
Kun je hier iets meer over zeggen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-03-2002 17:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 maart 2002 17:00 schreef Mutilator het volgende:
Overgegaan? (transcedentie?) Waarin?
Tja, dat hangt natuurlijk sterk af van je geloof. Sommige mensen menen dat het een hiernamaals is, of inderdaad zelfs de hemel en hel. Anderen (vooral veel Pagans) denken dat het een volgende staat van bewustzijn of een volgende dimensie is en sommigen onder hen claimen er zelfs wel eens langs te gaan (Out Of Body experiences).
Wat waar is? Wie zal 't zeggen... ik trek voorlopig m'n conclusies nog maar niet in ieder geval.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-03-2002 17:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Maakt het uit wat 'waar' is? Volgens mij maakt het meer uit wat er met je gebeurt. En of datgene wat gebeurt 'waar' is is dan m.i. helemaal niet relevant.


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 13-03-2002 10:03 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Even nog over het glaasje draaien...

Glaasje je draaien wordt al heel lang gedaan. En het ziet er mischien interessant uit...Maar het gevaarlijke is is dat je jezelf bloodsteldt aan een wereld die jezelf niet ziet, en daar zit her gevaar. Wie zal je zeggen wat daar zit...



Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 13-03-2002 16:13 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 13 maart 2002 10:03 schreef Grimnir het volgende:
Even nog over het glaasje draaien...

Glaasje je draaien wordt al heel lang gedaan. En het ziet er mischien interessant uit...Maar het gevaarlijke is is dat je jezelf bloodsteldt aan een wereld die jezelf niet ziet, en daar zit her gevaar. Wie zal je zeggen wat daar zit...

En dat bedoelde ik met "je opent poorten die normaal gesloten horen te blijven."


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-03-2002 16:41 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Sommige mensen hebben een bepaalde gave of vloek (het is maar hoe je het ziet) om met het hiernamaals (of hoe je het ook wilt noemen) te comuniseren, als jij dat niet hebt dan is dat om een rede! Dus mijn advies aan jou is don't mess with stuff you don't understand. Maar als je toch een onbedwingbare (en belachelijk kinderlijk in mijn ogen) drang hebt om het te doen, doe het dan met iemand die er ervaring mee heeft en die weet wat ie doet.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 13-03-2002 23:40 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 13 maart 2002 16:41 schreef Shadowlands het volgende:
Sommige mensen hebben een bepaalde gave of vloek (het is maar hoe je het ziet) om met het hiernamaals (of hoe je het ook wilt noemen) te comuniseren, als jij dat niet hebt dan is dat om een rede! Dus mijn advies aan jou is don't mess with stuff you don't understand. Maar als je toch een onbedwingbare (en belachelijk kinderlijk in mijn ogen) drang hebt om het te doen, doe het dan met iemand die er ervaring mee heeft en die weet wat ie doet.


Ik denk dat 't niet mogelijk is om een totale controle over zoiets te hebben. Ik moet wel toegeven dat sommige mensen veel inzicht hebben in deze gebieden, maar het controleren zal voor hun niet mogelijk zijn, zij maken er geen deel van uit. Dan kunnen "machten" zich nog zo aardig voordoen, men weet niet wat het met zich meebrengt. In zo'n zoort situatie kan je dan maar beter die vinger niet uitsteken, om zo te voorkomen dat er iets gebeurt. En dan vooral niet zo'n "spelletje" als glaasje draaien, want zulk soort dingen kan je niet mee spotten of ouwehoeren.
Ik zeg niet dat het slecht is om 'n zoektocht te maken naar andere dingen. Maar uit welke geaardheid doet men dit, nieuwsgierigheid, goed, slecht of slechts beschouwend. Ik heb er zelf veel boeken over gelezen, maar het blijft iets waarin 'n mens niet thuishoord...



Rexcore
Murray Rulez
Usericon van Rexcore
Posted 28-04-2002 4:14 by Rexcore Wijzig reactieProfiel van RexcoreQuote dit bericht

Denk eerst 50 keer na voordat je het doet.. en sla je dan 10 keer voor je kop, ben je dan nog bij bewustzijn doe het dan nog 10 keer...

ga dan nog eens nadenken als je het echt wel wilt..

Want wat zou je er mee opschieten. Je kan er alleen maar minder van worden.

Dus gewoon kappe met die crap


What we do in live, Echoes in eternity
What we do in live, Echoes in eternity


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-04-2002 11:52 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 21:16 schreef Sarjenka het volgende:
En zo zijn er meerdere spookverhalen te bedenken... als je om 12 uur 's nachts met een kaars voor een spiegel gaat staan, zie je iets engs... (ik ben ff vergeten wat)




Jezelf toch??? Simpel!

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 28-04-2002 11:54]


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 29-04-2002 16:14 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

Als je voor die spiegel staat, moet je 3 keer de volgende zin herhalen: "Satan is oké, olé, olé." Daarna snijd je je teddybeer open en giet je er een hoeveelheid van je eigen bloed in. Dat moet gebeuren door middel van een scherp gemaakte papreclip en met assistentie van een ijsbeer. Vergeet niet een pentagram te tekenen met wasco. Vervolgens bind je de teddybeer vast aan een stoel en doe je een rituele dans bij volle maan. Dat gebeurt naakt en bij voorkeur in de tuin van de buren. Als je daarna je wijsvinger af hebt geknipt met een botte schaar zal 'de verschrikkelijke'verschijnen.
Enjoy.


BROODJE POEP!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-04-2002 16:18 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2002 16:14 schreef Stultus het volgende:
Als je voor die spiegel staat, moet je 3 keer de volgende zin herhalen: "Satan is oké, olé, olé." Daarna snijd je je teddybeer open en giet je er een hoeveelheid van je eigen bloed in. Dat moet gebeuren door middel van een scherp gemaakte papreclip en met assistentie van een ijsbeer. Vergeet niet een pentagram te tekenen met wasco. Vervolgens bind je de teddybeer vast aan een stoel en doe je een rituele dans bij volle maan. Dat gebeurt naakt en bij voorkeur in de tuin van de buren. Als je daarna je wijsvinger af hebt geknipt met een botte schaar zal 'de verschrikkelijke'verschijnen.
Enjoy.

De laatste keer dat ik dat deed eindigde met een flinke burenruzie, een nacht bij de smeris en een jaar lang terapie dat doe ik dus ook niet meer.


SQT
Usericon van SQT
Posted 29-04-2002 16:18 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/



Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 29-04-2002 16:21 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

Poging tot quote:

De laatste keer dat ik dat deed eindigde met een flinke burenruzie, een nacht bij de smeris en een jaar lang terapie dat doe ik dus ook niet meer.


ja, je moet je natuurlijk wel goed voorbereiden...


BROODJE POEP!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen