|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op de site van het festival zelf, http://www.headwayfestival.com/program.php, staat dezelfde lijst als hierboven. Ik ga dus uit van deze tijden... |
|
quote: zover had ik nog niet gekeken. dank u! |
|
Vandaag! Watchtower here I cum!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
xenobia en textures heersten de pannen van het dak. anand was gaaf en de rest heb ik of niet gezien of vond ik 3x niks. |
|
quote: Xenobia; was dat met die violiste? Dat vond ik behoorlijk bagger net als Mr Shyte, Death machine etc etc Textures was geweldig en Watchtower...magistraal!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Xenobia (inderdaad, met die violiste) vond ik zwaar lekker. Toppunt van perfectie was Watchtower, bijna niet menselijk meer! Ephel Duath, Death Machine, Karma waren leuk, de rest niet zo. En Sieges Even vond ik zelfs een beetje tegenvallen... beetje saai. |
|
menskes, hoe was Laberinto eigenlijk???? |
|
Muzikaal gezien niet interessant, maar het optreden kreeg wel een meerwaarde dankzij een of andere dronken troela die de aandacht van de bassist wilde, en dat niet genoeg kreeg, waardoor ze begon te spugen en uiteindelijk dansend op het podium belandde, alwaar ze verder ging met irritant doen en zich belachelijk maakte. Het leidde de aandacht wat af van de muziek, wat misschien maar goed was ook. Het was niet echt strak, of speciaal. Volgens mij ook niet echt thuishorend op een progessief getint festival... |
|
laberinto heeft nu een nieuwe gitarist, misschien dat dat er iets mee te maken heeft de muziek zelf vind ik niet zo geweldig, maar het zijn wel goeie muzikanten. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: idd goeie musici, vooral de ritmesectie is super!!!!! |
|
quote: ja, die drummer doet echt hele ziekelijke dingen ik ga maar eens kijken of hij ook les geeft... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Mmmm, dit was de eerste keer dat ik ze live zag, en misschien speelden ze de wat 'simpelere' nummers, maar ik heb die drummer nu niet echt uitzonderlijke dingen zien/horen doen. Niet dat 'ie slecht was, maar ook niet zo bijzonder... afgaande op dit concert. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |