|
Auteur: |
|
|
Dit was al bekend en staat ook in de Testament thread "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: he pssst, als kandidaat-mod moet je natuurlijk ook binnen 30 seconden een werkende link getoont hebben he Je moeder. |
|
quote: Nee, dat bevordert de luiheid van forumbezoekers. Dat behoren ze zelf te doen, dat is mijn beleid "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: onderschat!!! nie door mij iig |
|
quote: Damn..dan heeft Testament een klapper van een drummer binnen gehaald. Qua drummers hebben ze ondertussen al de nodige toppers in de gelederen gehad, met namen als Gene Hoglan, Dave Lombardo, John Tempesta en Jon Dette..boven heeft Bostaph al eerder bij Testament gespeeld Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Ook niet door mij.. Alleen door alle sullige Slayer-fans die Lombardo beter dan hem vinden drummen |
|
Mja...ze zijn niet te vergelijken...en ik vind ze allebei erg goed... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nu wordt Testament nog vetter |
|
hiero verder a.u.b. zie niet in waarom er een nieuw topic voor gemaakt moet worden. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=325849 |
Index / Muziek algemeen |