IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Occultfestmeeting in Hoogeveen 2004 Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-02-2004 23:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Geachte Occultfestgangers,

Wij zijn van plan om vrijdag 5 maart 2004 een Occultfestmeeting in Hoogeveen te houden. Tevens gaan wij dan de verjaardagen van Jaco en Winanda vieren. Onder het genot van een drankje, een hapje en een stevig stukje muziek hopen we er dan een gezellig doch heftig feestje van te maken.
Aangezien wij maar een beperkte ruimte hebben moeten wij wel de regel vol = vol hanteren.
Als je zin hebt, reserveer dan voor 1 maart 2004 via de E-mail een plaatsje, dan krijg je een persoonlijke uitnodiging en verdere gegevens. Dus laat snel iets van je horen!
Neem gerust een paar kameraden mee. Meld deze dan ook aub even aan dan weten wij ongeveer hoeveel mensen wij kunnen verwachten.

Rock on!

Groeten van Jaco en Winanda.

dus... dat jullie het ff in de gaten houden, vorig jaar was het prima ... dus vrewacht dit jaar ook weer een gezellig feestje

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 23:45 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik kreeg die spam net ook weer eens ja...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-02-2004 23:46 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 23:45 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik kreeg die spam net ook weer eens ja...
haha inderdaad... dus ik dacht gooi het hier op ... wie weet

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 18-02-2004 23:48 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Najah...ik zal er niet zijn...hiep hoi...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-02-2004 0:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik kreeg 'm inderdaad ook via de mail.. Maar wordt dit echt weer een Occultfest (als in de buitenlucht, met bands etc), of is dit iets anders. Er staat namelijk niks bij over bands of live muziek, en ook staat er dat de ruimte beperkt is en kan je niet kamperen..
Ik vond 't een beetje een vaag mailtje, ik zal 's kijken of ik er zal zijn als ik meer info heb.

..."Hate can only create more hate"...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 19-02-2004 0:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Lijkt me dat dit heel iets anders wordt...

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 19-02-2004 0:48 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik heb niets ontvangen! Mede ook door het feit dat ik me niet hoefde aan te melden destijds aangezien ik zelf op het podium stond. Ik ken best wel wat mensen in Hoogeveen die ongetwijfeld zullen komen, dus ik denk dat ik misschien ook wel van de partij ben (slaapplaats noodzakelijk, maar daar weet ik wel aan te komen)!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-02-2004 1:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

volgens mij is het ook iets anders... maar waarschijnlijk wel in de zelfde muziek stijl...

psychopathologist
nou breekt mijn klompvoet
Usericon van psychopathologist
Posted 19-02-2004 10:08 by psychopathologist Wijzig reactieProfiel van psychopathologistQuote dit berichthttp://www.cerebraltumor.com

volgens mij is't gewoon een feestje waar ze metal draaien met een aantal mensen die men kent via occultfest, of ben ik de enige die het mailtje zo opvat?

grind on . . . . . . . cerebral tumor

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-02-2004 10:09 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nee, zo lees ik het ook

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2004 11:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mwah misschien dat ik nog wel even kom kijken als ik niks anders te doen heb.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-02-2004 14:01 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 19 februari 2004 10:08 schreef psychopathologist het volgende:
volgens mij is't gewoon een feestje waar ze metal draaien met een aantal mensen die men kent via occultfest, of ben ik de enige die het mailtje zo opvat?

de enige die echt leest

Een kleine snol zit zo vol.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-02-2004 14:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2004 0:45 schreef Immortella het volgende:
Ik kreeg 'm inderdaad ook via de mail.. Maar wordt dit echt weer een Occultfest (als in de buitenlucht, met bands etc), of is dit iets anders. Er staat namelijk niks bij over bands of live muziek, en ook staat er dat de ruimte beperkt is en kan je niet kamperen..
Ik vond 't een beetje een vaag mailtje, ik zal 's kijken of ik er zal zijn als ik meer info heb.
Waarschijnlijk sta jij dan met je tentje tussen de koeien of schapen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-02-2004 14:21 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 19 februari 2004 14:06 schreef Cadaveria het volgende:
Waarschijnlijk sta jij dan met je tentje tussen de koeien of schapen

zoiets zie je van kilometers aankomen nee jo sukkel.. voor een glas melk komt tegenwoordig geen koe meer aan te pas..
die beesten die jij ziet staan lopen op batterijen en staan er voor de toeristen.

Schapen scheren?? ook voor toeristen.. het "wol" zit met klitteband op die beesten vast en word gewoon een jaar later weer om een schaap getrokken voor de volgende groep toeristen..

Echt jullie stadsmensen denken ook echt dat we nog in de 20e eeuw leven

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-02-2004 14:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2004 14:21 schreef SkinPeeleR het volgende:
zoiets zie je van kilometers aankomen nee jo sukkel.. voor een glas melk komt tegenwoordig geen koe meer aan te pas..
die beesten die jij ziet staan lopen op batterijen en staan er voor de toeristen.

Schapen scheren?? ook voor toeristen.. het "wol" zit met klitteband op die beesten vast en word gewoon een jaar later weer om een schaap getrokken voor de volgende groep toeristen..

Echt jullie stadsmensen denken ook echt dat we nog in de 20e eeuw leven
ermm ik denk dat jij het niet helemaal snapt. Ik ben uit de klei getrokken en dus geen stadsmens. 2, ik bedoelde dat dat veld waar normaal occultfest wordt gehouden en waar je dus kon kamperen waarschijnlijk normaal koeien of schapen lopen.. hmm er is duidelijk iemand op z'n klomp gaan staan. maar die laaste opmerking is dan wel weer cool heh

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-02-2004 14:26 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 19 februari 2004 14:23 schreef Cadaveria het volgende:
ermm ik denk dat jij het niet helemaal snapt. Ik ben uit de klei getrokken en dus geen stadsmens. 2, ik bedoelde dat dat veld waar normaal occultfest wordt gehouden en waar je dus kon kamperen waarschijnlijk normaal koeien of schapen lopen.. hmm er is duidelijk iemand op z'n klomp gaan staan. maar die laaste opmerking is dan wel weer cool heh

met zon onzinnig antwoord denk je toch niet dat ik me op mijn tenen getrapt voel??
Mijn vader kwam van 1e exloermond en mijn moeder van Drouwenerveen. En ik ben Assenaar. Dus eigenlijk ben ik de stadsmens..

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-02-2004 14:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2004 14:26 schreef SkinPeeleR het volgende:

met zon onzinnig antwoord denk je toch niet dat ik me op mijn tenen getrapt voel??
geen idee je zal niet de eerste zijn, ik kan trouwens de intonatie niet goed verstaan door de pc heen.
quote:
En ik ben Assenaar. Dus eigenlijk ben ik de stadsmens..
ga je schamen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-02-2004 14:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Stelletje boeren.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-02-2004 14:37 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

En weer ontopic!

I'm not being rude. You're just insignificant.

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 19-02-2004 14:44 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Present!

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 19-02-2004 17:43 by Henke Profiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 19-02-2004 17:45]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-02-2004 17:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

ontopic: betekent dit dat de echte occultfeest niet doorgaat? Of is dit een extra'tje?

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 19-02-2004 17:45]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 19-02-2004 17:55 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

lezen! Het is gewoon een verjaardagsfeestje van de organisator, die het wat groter aanpakt dan alleen wat irritante familie uit te nodigen!

@helmet, wat kinderachtig om mijn opmerking van net, direct als off topic te beschouwen. Alsof dat hier gvd niet vaker gebeurt

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 19-02-2004 18:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zero tolerance

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-02-2004 20:39 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Nou...., lekker topic dan, over de occultfestMEETING 2004...

Ik hoopte iets over het occulfest 2004 te lezen, want het was mooi vorig jaar!! Het nieuws zullen we toch wel via de mailing te lezen krijgen, die lui sturen ongeveer elke week mail...

Dear dirty delightful old drunken old days

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-02-2004 3:51 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

tja dan moet je beter lezen weet niet of er überhaubt een occultfest komt...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com