|
Auteur: |
|
|
ik hou nie zo van My Dying Bride iets te depri, maar af en toe is t wel leuk |
|
Ik ben het helemaal met je eens, na 34.788% is het nix meer geworden. Soms heeft een band ff een shit periode nodig voor inspiratie. Daarna kruipen ze weer uit het de diepte, en komen ze ons weer hun zware zwarte duister drap spelen. Wel een heerlijk album 34.788% Wiegen Meister ! |
|
Waattttt ??? Flikker op zeg Die 34,788% was ruk Daarna was het weer heerlijk op de ouderwetse toer Ze zijn nog steeds de beste doomband die ik ken. |
|
My dying bride is zo depri.. dat mn cd-speler voor de trein zou springen als ik de CD zou beluisteren... |
|
My dying bride depri?? dan mis ik kennerlijk iets, ik vind ze eerder suf dan depri.. |
|
Okeee, 34.788% is waarlijk meesterlijk (vooral de tekst van het eerste nummer, haha...) maar om nou direct de laatste CD's af te maken... Er hadden idd wat meer invloeden van dat album kunnen blijven hangen... En depri wordt ik er niet van, eerder vrolijk. Maar ja, I'm only happy when it rains. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hahahaha da zou ik wel is wille zien [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 28-10-2001 23:00] |
|
Ben het wel semi met die stelling eens. het % album was leuk en fris als je over de eerste shock heen kwam. Nieuwe materiaal klinkt saai. Echter MDB is toch redelijk vrolijk bij somige CD's in mijn collectie. "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
hoe blijer ik ben, hoe gaver ik My Dying Bride vind Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
'34.788% ... Complete' was niet echt het hoogtepunt van My Dying Bride hoor. Als je toch zegt dat ze er beter mee op hadden kunnen houden, dan hadden ze dat na Like Gods of the Sun, of misschien zelfs nog na The Angel and the Dark River moeten doen. En iedereen die zegt dat ze My Dying Bride vrolijk vinden (op Asgorath na, waarvan ik zeker weet dat ie veeeeeel deprimerende cd's in zijn verzameling heeft) moet toch echt nog eens goed luisteren naar hun eerdere werk... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb nog maar 3 nummers van het nieuwe album gehoord maar ik vind ze erg gaaf. Dan kan de rest toch ook niet slecht zijn |
|
quote: Nope, MDB maakt ook geen slechte muziek, daar hebben ze te veel ervaring voor PS. MDB.org is ook een beetje vernieuwd enzo... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nee MDB zal nooit slechte muziek maken maar het klinkt wel allemaal een beetje alsof ze het op de automaat doen nu. Solidie death/doom van hoog niveau maar waar is de emotie gebleven? MDB hoeft er van mij trouwens helemaal niet mee op te houden. Bands doen maar wat ze willen. Al brachten ze een CD uit met geluiden van Aaron die op de plee zit te schijten. All the more power to them! Alleen ik zal het niet kopen. Muziek op de CD maakt mij meer uit dan de naam op het hoesje "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
ik ken 34.788% niet, wat is het verschil met de albums: The angel and the dark river en the light at the end of the world. Die vind ik namenlijk wel erg goed. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
34.788% complete klinkt helemaal niet als doom, eerder als eeuh ... experimental, industrial, iets ... echt gewoon heel un-MDB maar toch is het een goeie cd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Goed he? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Nou 't idd wel een beetje depri, das vinnik niet te ontkennen, ('t zelfde als zeggen dat misfits, droevig is ) maar niettemin erg relaxe muziek, sfeervol en duister, alleen moet ik altijd net ff in de stemming zijn. Mijn favo is toch ondanks alles "like gods and the sun" zo l;ekker traag en droevig Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik vind MDB geen ruk aan! Heads I win, tails you lose |
|
mdb kan mij ook niet bekoren. Vooral die loodware trage stukken niet... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
My Dying Bride is 1 van mijn grote favorieten Please give blood. Vampires are an endangered species! |
Index / Heavy Metal |