IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : bhaobhan sidhe
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 20-02-2004 17:33 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

wie is bekand met deze band uit nederland? ik kwam het tegen in de encyclopaedia metallum en het zag er wel intressant uit.

onstaan in 1996 en 2 releases gedaan
The New Order EP, 1993
Corpse Crater Full-length, 1996

Zweer
Usericon van Zweer
Posted 23-02-2004 8:18 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

ik heb hier de Jinx demo liggen, pas aangeschaft. Dit is al geen black metal meer maar electronische muziek. Desalniettemin best aardig.

Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-02-2004 8:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hoe erg electronisch? Richting Darkwave?

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-02-2004 16:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik heb "the new order"7"en die heerst wel...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 23-02-2004 16:57 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 16:47 schreef irritante klootzak het volgende:
ik heb "the new order"7"en die heerst wel...

Was dat die ep met die vage zang?

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-02-2004 17:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yes..,
die ja..
wat doe je vanvond???

heb vette neiwue muziek thuis liggen + zeer obscure opname van een project vane en paar jaar geleden die het beluisteren wel waard zijn!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com