IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Onafhankelijke muziek/underground -- wanneer begon het? Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-02-2004 1:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 februari 2004 12:22 schreef Chelman het volgende:
De echt oude jazzhelden waren eerde alcohol en opium junks dan heroine....

Betwetertje
Maar goed; volgens een serie die ik daarover gezien heb was het toch echt circa 95% heroine wat de klok sloeg maar het zou kunnen dat in het begin andere drugs hot waren; serie was al een tijdje geleden, mijn geheugen niet fotografisch (helaasch ) en je miereneukt graag op details dus...wie heb je dan in gedachte dan check ik het ff.

quote:
Ik vind pure blues echt onwijs heerschen om de rauwe emotie die erin zit. Daar kan IMHO geen enkel ander genre aan tippen.

Dan bedoel je denk ik niet dat gezemel a la white man's blues. Er is trouwens wel 1 bluesgeinfecteerde zanger die ik wel te gek vind en dat is Tom Waits, maar dat schaart men dan weer onder -avant gardistische- singer/songwriter heb ik begrepen.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-02-2004 10:51 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 februari 2004 22:43 schreef webblaster wim het volgende:
die knakker die zijn ziel verkocht aan de duivel, om een bekend artiest te worden. hoe heet hij ook alweer?

Michael Bolton??

Een kleine snol zit zo vol.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-02-2004 14:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 1:33 schreef Mutilator het volgende:
Betwetertje
Maar goed; volgens een serie die ik daarover gezien heb was het toch echt circa 95% heroine wat de klok sloeg maar het zou kunnen dat in het begin andere drugs hot waren; serie was al een tijdje geleden, mijn geheugen niet fotografisch (helaasch ) en je miereneukt graag op details dus...wie heb je dan in gedachte dan check ik het ff.

Ik doel niet zozeer op specifieke artiesten maar meer op de zeitgeist. De eerste blues artiesten (die allen onbekend zijn en zullen blijven) waren natuurlijk de slaven en daarna de bevrijde slaven. In de 2e helft van de 19e eeuw was opium wel populair bij mijn weten. Daarna is morfine in zwang gekomen en heroïne pas later. De vroege bekende blues artiesten waren waarschijnlijk met alle drie goed bekend.

quote:

Dan bedoel je denk ik niet dat gezemel a la white man's blues. Er is trouwens wel 1 bluesgeinfecteerde zanger die ik wel te gek vind en dat is Tom Waits, maar dat schaart men dan weer onder -avant gardistische- singer/songwriter heb ik begrepen.

Nee. Ik doel inderdaad op de pure zwarte blues en niet de jankerige country in blues uitvoering.

Tom Waits is inderdaad wel roelerend maar ik zou hem ook niet direct in mijn blues rekje plaatsen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com