|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij komt ergens in de lente uit De lay out zie je hier http://www.angelfire.com/folk/heydenschmeetael/img9.jpg [Dit bericht is gewijzigd door riddere Fenrir op 12-03-2004 9:14] |
|
quote: Damn, konden er geen zwijnen op gefotosoept worden, anders was "De strijdlust van de hond" een betere naam Maar wel tof gevonden als cover [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-03-2004 16:57] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Die hebben nog eens bij me in de buurt gespeeld. Vond er maar bitter weinig aan eigenlijk. Uit liefde voor ZM. |
|
Jammer van die ontzettend foeilelijke cd-hoes. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ja,dat wel [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 16-03-2004 11:06] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Waar zie jij Arrebar iets zeggen in dit topic |
|
't is adder oepsie [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 13-03-2004 14:48] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Er staat al een zwijn op |
|
quote: Wat jij smaak noemt. Bonehead-folk is het. Niets meer, niets minder. En ze zijn bovendien lelijk, kaal en dik. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Lelijk,kaal,dik???Ehm...In wapenspraak en Drinkgelag zie ik geen lelijke/kale/dikke mensen. Okok,in Garmenhord zit een ietwat goed in zijn vel zittend persoon maar wat maakt dat nu uit Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Luister eens Addertje, Als je wil dat je muziekidolen er ook nog eens goed uit zien, stel ik voor dat je je Britney Spears en Justin Timberlake verzameling maar weer eens van de zolder haalt. |
|
quote: HOMO! ick beloof dat ick my in het daaglycks leven alsch enen braven burger zal gedragen opdat niemand my ervan zou verdenken tot de bockereyders te behooren |
|
Hier kan je een Garmenhord live filmke nederladen (voor de leken; kijken onder letter G) het duurt wel efkens voor het begint. http://users.pandora.be/stillonline/videof.html |
|
quote: Hoef k niet te zien om te weten dat het goed is... "Lap,'t es van dat eh" Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ierziede, een voorsmaakje van de komende release kan je nu beluisteren op www.battle.at/garmenhord |
|
Je kan me de bout hachelen! |
|
Waar kan je aan Cd's komen van Wapenspraak... ? En hoeveel kost die grap ? |
|
quote: Bij de band zelf, de demo heeft mij geloof ik 7 euro gekost? Weet niet meer precies. Hoeveel de split-cd gaat kosten weet ik niet. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ok, dat wordt binnenkort vrijaf vragen voor maandag 3oktober, daar wil ik verdorie bij zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Splijtschijf uit! [Dit bericht is gewijzigd door Grimma Grendel op 17-10-2004 15:28] "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
quote: En die heeeeeeeeerscht verdamme de pan uit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
heb hem ook gekocht laatst in Arnhem, het is inderdaad een gaaf schijfje geworden. Immortal Pride |
|
Vandaag binnen gekomen. Beter laat dan nooit, hehe. Maar hij is gaaf. |
|
Gietsr binnen gekomen! HEERSCH! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |