IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Silent Edge + The Dust Connection
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-02-2004 17:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zondag 21 maart spelen deze 2 bands in de batcave van de 013. Entree is 5.00 pleuro.

Daar ga ik zeker bij zij. beide bands zijn erg leuk

Daops
Usericon van Daops
Posted 24-02-2004 11:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Present!

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Tormented soul
Posted 24-02-2004 11:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Goh echt? Wat een toeval

Daops
Usericon van Daops
Posted 24-02-2004 12:06 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 11:49 schreef Tormented soul het volgende:
Goh echt? Wat een toeval

Ach het is nog geen 10 min. fietsen dus wat kan mij het schelen

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Tormented soul
Posted 24-02-2004 12:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 12:06 schreef Daops het volgende:
Ach het is nog geen 10 min. fietsen dus wat kan mij het schelen

Ik had het meer over je signature . vette band overigens

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-02-2004 13:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Sounds nice

Daops
Usericon van Daops
Posted 24-02-2004 13:36 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 12:10 schreef Tormented soul het volgende:
Ik had het meer over je signature . vette band overigens

Ja, had al zo'n vermoeden Dank voor het compliment!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com