|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
( bij mijn cdwriter zat opnamesoftware van acid ( http://www.acidplanet.com/ ), ik gebruik die site om (gratis) muziek te publiceren , krijg daar ook reacties van beginnende muzikanten uit het buitenland , is misschien wel leuk voor een beginnende band btw voor het omzetten naar mp3 heb ik een versie van acid ,van kazaa gedownload ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 20-03-2004 8:15] |
|
quote: zal er even naar kijken, bedankt! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
succes met opnemen |
|
quote: en jij.. succes met oprotten slijmbal |
|
quote: dat dacht ik.. |
|
quote: bedankt! we hebben inmiddels in de oefenruimte twee nummers opgenomen, maar dat is gewoon met een cassetterecorder gedaan omdat er haast bij was. alle partijen moesten dus in 1 keer ingespeeld worden, dus dat materiaal ga ik dus nog maar niet online zetten of zo. over een maand komt er iemand om de herrie op acht sporen te zetten (wel nieuwe opnames natuurlijk) en daarna gaan we (hopelijk nog voor de kerst) naar de studio. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
29 april dus open air in arnhem met o.a. stormrider "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |