|
Auteur: |
|
|
Daar moet ik bij zijn! dood |
|
Tering! Da's gaaf! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
daar ben ik bij "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Kan er op geen enkele site iets van terugvinden, hoe kom je aan deze info? Maar als dit waar is, ga ik er zeker bij zijn! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Concert agenda van ZM |
|
Moonsorrow is cool die andere bands kan ik eerlijk gezegt niet zo. Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik betwijfel of dat concert in de zm agenda te vetrouwen is. Staat er al maanden in namelijk en nergens anders iets van te vinden. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ken je Ensiferum niet?!?!? schaam je! zet kazaa meteen aan! Bruce Banner |
|
Ik zal het wel even aan de heren van Moonsorrow en Korpiklaani vragen. Zou zeer heerschend zijn. F*ck hippies |
|
Zou inderdaad leuk zijn als moonsorrow zou komen. Finland is zo'n klote eind weg om ze op te gaan zoeken. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Mja ik wacht maar even op bevestiging en hopelijk andere locaties, geen zin helemaal naar dat suffe Tivoli te gaan... Zenial |
|
Naar alle waarschijnlijkheid ben ik daar wel aanwezig I am the 1%. |
|
ik MOET er naartoe "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
"Sorry. It's not true on behalf of Moonsorrow. At least I've never heard anything of this. We however are negotiating about a show in Holland in October. So if anything goes well you'll see us then." Marko/MsorroW F*ck hippies |
|
Dus toch... Helaasch. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Excuses voor deze topic... kon het ook niet weten. |
|
Jammer, Korpiklaani had ik wel willen zien |
|
Wie houdt die concertagenda bij vraag ik me af. F*ck hippies |
|
niemand toch? is toch gewoon inzendingen? Je moeder. |
|
|
|
quote: Dat hadden we serieus bijna afgelopen zomer gedaan (naar festival dan). Maar met de auto is dat geen reeele optie, en vlak daarna pas werd Niederrhein geopend, waarvan ze goedkoop op Finland vliegen. |
Index / Concerten |