|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb die aflevering een tijd terug al gezien...hij's idd een beetje over the top..maar de nummers zitten toch best goed in elkaar |
|
die musical is op sommige momenten idd wel irritant, maar er zitten hele grappige nummers en stukjes tussen |
|
Hmm? Buffy kwam vorig seizoen toch ook rond etenstijd? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja, maar nou om half 9. maja als je et wil zien kijk je et wel........ Do or do not. There is no try. |
|
Buffy vind ik een beetje saai geworden en dom. Ik bedoel maar ze gaat dood en wordt weer tot leven gewekt oh RIGHT.. (Dr Evil stem) |
|
quote: I hate buffy!!!Was ze dood,roepen ze haar weer tot leven en nou is ze depri...En dat heb ik allemaal gezien tijdens het zappen...wat geeft dat niet om de serie echt te volgen???Snelheid zoals mijn ma d'er saaie series zijnde The bold and the beautiful en the days of our life? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik heb em woensdag gezien. wel heel erg over the top......wel leuke meeblér liedjes. Do or do not. There is no try. |
|
quote: Nee,eh,niet op Kanaaltwee,toch??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Net5@NL natuurlijk Maar, zoals ik in het Buffy-topic ook al zei, de musical is geniaal! Het maakt niet uit dat het zo vals als een natte piano is, de humor straalde er aan alle kanten vanaf. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ow...gelukkig maar...nu,ja,als het grappig blijkt te zijn,doen ze maar!!!Byebye Sarah haar reputatie(? Misschien stijgt dat dan juist wel LOL) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |