IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Burning Witch Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2005 12:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 12:05 schreef Jenje het volgende:
Welke mailorder verkoopt die shit?

Die Lucifer schijf gaat me meer en meer bevallen

Ben ze bij de nederlandse mailorders nog niet tegen gekomen, wel een amerikaanse mailorder, maarre daar ben jij niet zo'n fan dacht ik?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2005 12:14]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2007 13:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe zeldzaam is die goatsnake split?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-04-2007 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Godver wat is die split gaaf
heb em voor weinig kunnen bietsen ... nu alleen Cripled nog, maar die is amper nog te kopen voor een normaal bedrag ... Southern Lord komt overigens wel een keer met een rerelease daarvan!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-04-2007 21:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm, en ik net denken dat het nieuw goatsnake materiaal was, blijkt het geen nieuwe release te zijn. volgende keer toch eens me verdiepen in bands hehe

Je moeder.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2008 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2007 21:17 schreef Jenje het volgende:
Godver wat is die split gaaf
heb em voor weinig kunnen bietsen ... nu alleen Cripled nog, maar die is amper nog te kopen voor een normaal bedrag ... Southern Lord komt overigens wel een keer met een rerelease daarvan!
En crippled gescoord, nu nog wachten tot de postbode em brengt

Met t shirt!

Southern Lord heerst!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2008 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En binnen

2cd
kaartje om extra tracks te downloaden
shirt
poster
SL verzamelcd

Broemheersch

mascha
Usericon van mascha
Posted 21-01-2008 22:54 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

zeker lekker veel plezier ermee

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-03-2008 15:42 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

BURNING WITCH-"Crippled Lucifer, Ten Psalms for Our Lord of Light" 2xcd limited version heb ik net zitten luisren in teh cd zaak. Vette shit.

Suck my piss

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 05-03-2008 17:53 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Die intro van Tower Place kan ik niet vaak genoeg horen. Echt typische amerikaanse doom!

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2008 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Playing now

broembroembroemerbroem

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-03-2008 18:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 18:01 schreef Jenje het volgende:
Playing now

broembroembroemerbroem

Jenjuhhhh... Earth for Jenjuhhh?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2008 18:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nope, ga ik helaas niet redden

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-03-2008 18:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 18:06 schreef Jenje het volgende:
Nope, ga ik helaas niet redden

Nouhou
Ga maar weer verder broemen dan

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2008 18:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

broooooeeembroembroeeeemmmm

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2011 13:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zo'n twee weken geleden op aanraden van Snagger en Sonic Titan de 'Crippled Lucifer' dubbelaar gekocht. Het album nog niet de aandacht gegeven die het verdient, maar het geheel klinkt erg lekker. Eigenlijk zo'n beetje exact de sound waar ik naar opzoek ben/was bij sludge/doom. Zwaar, groovy en flink rauwe randjes; zowel qua productie als over de vocalen.
Het geheel doet mij erg aan Paganus (zware, rauwe, licht sludgey doom, ooit op aanraden van Jenje gecheckt) denken. Maar het is natuurlijk, eerder, zo dat Paganus de mosterd bij Burning Witch vandaag haalt.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-04-2011 16:51 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 april 2011 13:51 schreef kwelgeest het volgende:
Zo'n twee weken geleden op aanraden van Snagger en Sonic Titan de 'Crippled Lucifer' dubbelaar gekocht. Het album nog niet de aandacht gegeven die het verdient, maar het geheel klinkt erg lekker. Eigenlijk zo'n beetje exact de sound waar ik naar opzoek ben/was bij sludge/doom. Zwaar, groovy en flink rauwe randjes; zowel qua productie als over de vocalen.
Het geheel doet mij erg aan Paganus (zware, rauwe, licht sludgey doom, ooit op aanraden van Jenje gecheckt) denken. Maar het is natuurlijk, eerder, zo dat Paganus de mosterd bij Burning Witch vandaag haalt.

Paganus doet zekers zwaar aan Burning Waitch denken. Zowel Burning Witch als Paganus erg lekker.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-04-2011 17:15 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 8 april 2011 13:51 schreef kwelgeest het volgende:

Hehe, ik wist wel dat je het tof zou vinden. Sleep ook al gedraaid?

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2011 17:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 17:15 schreef Sonic Titan het volgende:
Hehe, ik wist wel dat je het tof zou vinden. Sleep ook al gedraaid?
Nopuh. Die week zo'n 16 CD's binnengekregen. Nog niet overal even aantoe gekomen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-09-2011 14:16 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Schijnt dat Southern Lord deze herfst uiteindelijk dan toch die 4xLP boxset gaat uitbrengen van (bijna) al het materiaal

"The BURNING WITCH 4LP boxed set is finally in production after various delays for various reasons. 4LPs will be contained in a black slipcase (heavy printed and side loading black box), with a 42 page 30cm square perfect bound book of artwork and photos, and a few texts.

Towers... & Rift.Canyon.Dreams LPs will have cloned covers (and identical track listing) from the original Slap-A-Ham & Merciless LPs, but printed as Stoughton tip-on style sleeves (and sans inserts).

Towers... LP is cut from the original 1/2" master tape that somehow was missing in all the years between its recording and post 2008 Crippled Lucifer release. Stuart Dahlquist at last managed to unearth said tape a few years ago and the resulting test pressing of this record sounds absolutely incredible. I dont know if I've been involved in a recording before or since which gives me the tactile, tangible satisfaction of said album.

Rift.Canyon.Dreams LP benefits greatly from a remastering for vinyl by Mell Dettmer (who mastered all 4 LPs in fact) and a great cut. Clarity is much improved to these 4 abstruse tracks.

The third vinyl in the set is a 12" with Bleeder & Rift.Canyon.Dreams (2008 mix version) tracks. Fourth LP is an amazing sounding recording of the 1996 live concert at Pioneer Theatre in Seattle (with Greg Anderson also on guitar) with an insert of photos from said concert. That was pre-Towers.. 3rd and 4th vinyls are housed in direct to board sleeves by Stoughton.

We are pleased to announce that Alan Dubin is involved in the project, he is authoring a DVD which contains the 2 known video recordings of the band live: 1996 Pioneer Square Theatre (from original super 8 videotape) and 1997 on Public Access channel 29 "29 Live" (from original super VHS). This DVD will be inserted into a pocket in the perfect bound book. Here is a photo of the capturing process...

All in all this is the complete (and final) retrospective of material from this long defunct group who survived a near miraculous afterlife and memory amongst the faithful. We neglected to include the demo or any rehearsal material as it's not worthy... you can find this all online anyway. We attempt to present it all in its original intention, and the supplementary pieces, in my opinion as art director of the Witch's releases over the past 16 years, follow that original aesthetic closely.

The boxed set will be manufactured in an edition of 1500 copies and available from Southern Lord Recordings this Autumn.

And so, after these long roads, the nails are in the coffin."

http://www.ideologic.org/news/view/capturing_the_witch_2011

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com