|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
tof man! is dat een officiele trouwens? altijd dubieus als er een combi van albums op een hsirt staat. verder zeker een gaaf shirtje om te hebben! Zal snel een fototje plaatsen. heb wel soulseek maar is al in geen tijden aangewest, kan t wel weer ns aanzetten. wat is jouw gebruikers naam? |
|
die pikken hadden echt slechte smaak qua vormgeving, ik heb t shirt destijds niet gekocht omdat ik paars voor homo's vind/vond |
|
Tof, dat shirt had ik eerder ook. Weggegeven aan Jos van Massive Assault omdat hij een geel t-shirt aanhad. Twee gaye t-shirtkleuren aan de bar, dat schept een band. Verder blijft Phlebotomized een prachtige band. Niet het geniaalste, maar zeker wel één van de vreemdste uit hun tijd. MC Hammer Smashed Face |
|
Dat ligt echt niet alleen aan de kleur, het is een graflelijk ding. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Sinds vandaag de blije bezitter van de Skycontact promo. Hopelijk ooit nog eens tegen de andere -nog missende- officiële releases (oa In search of..) aanlopen... Hier trouwens nog een oud interview met ze: http://www.darkside.ru/interviews/interview.phtml?id=324&dlang=en [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-02-2012 21:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
welke zoek je nog meer? heb bijvoorbeeld immense, intense, suspense dubbel |
|
Thanks maar die heb ik al; ik zoek nog In search of tranquillity 7" en de volledige Skycontact release. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die 7" heb ik wel liggen, maar wil er toch wel wat tofs voor terug. Maar deze releases zijn wel te vinden als je verkooptopics op metalfora en tweede hands verkopers bijhoudt. In Search of Tranquility voegt overigens niet echt wat toe aan je collectie. Die nummers staan ook, maar dan veel beter gespeeld en opgenomen, op Preach en Immense. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: niet geheel waar... op preach eternal gospels staat de demoversie van tragic entanglement als extraatje |
|
quote: destijds was het geloof ik een soort "proef" van een label om de demo nummersa op ep te zetten... Phlebotomized (Jordy) had toen een enorm pakket van die dingen... en aangezien die misschien nog wel eens op dit forum rondzwerft kun je 't ook misschien op die manier proberen... ik geloof dat ik die ep ook nog heb... maar weg doen is geen optie... |
|
quote:Maar dat nummer komt niet van 'In Search...', maar van Devoted to God. Preach is een tof schijfje, maar als je die en Immense al hebt, zoals bij Mutilator het geval is, dan voegt In search eigenlijk weinig tot niets meer toe. Tenzij je fanboy of collector bent. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Gave band ja, ik heb in het verleden 2x het podium met ze mogen delen. Live stond het als een huis! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: quote: quote: quote: +veel Mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Vandaag eindelijk, na jaren het ding op thuis getaped cassette gehad te hebben, Immense, Intense, Suspense op cd ontvangen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Geniet ervan! Kicke plaat! MC Hammer Smashed Face |
|
cd's kan je niet grijs draaien, maar als ik deze op elpee ipv cd had, dan was deze gegarandeerd grijs geworden bij mij. Erg vet. De mini en de demo ervoor zijn trouwens ook erg vet. Ik moet die laatste cd, Skycontact toch nog een keertje aanschaffen. lampje |
|
http://www.koldtunes.com/28870/Vic+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++/PHLEBOTOMIZED/Devoted+To+God%2c+Preach+Eternal+Gospels/detail.aspx Re-release, bootleg? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dit is een officiele reissue op Vic Records release party is op 2 maart in de gonz in Gouda cheers! Jordy Phlebotomized |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Phlebotomized heeft in Ben de Graaff (Sepiroth, Night of Suicide, Façade) een nieuwe frontman gevonden. Carl kon helaas niet meer genoeg tijd opbrengen voor Phlebotomized. Hij gaat zich volledig richten op Massive Assault en Sledgehammer Nosejob. www.phlebotomized.nl https://www.facebook.com/pages/Phlebotomized/229029653797208 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Die Ben toch |
|
Ben heeft het er maar druk mee. Maar goed, wel leuk. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |