|
Auteur: |
|
|
Wie kan mij helpen aan een video van de uitzending van afgelopen zondag? Ik zou er echt HEEL erg blij mee zijn! |
|
Was dat nou een "True" black metal band? [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 29-10-2001 19:31] the only pleasure is pain |
|
Ik niet. Maar het was wel erg grappig! |
|
the only pleasure is pain |
|
Niet gezien... WEl zo'n voorstukje BLACK METAL OP Z'N PANTERS: NIET MET DE DEUREN SLAAN JA ZUSTER, NEE ZUSTER |
|
ja idd, was heel erg heersch, ik heb het toevallig ook opgenomen dus.. "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: Yes, Yes, Yes, ik zou je heel erg dankbaar zijn als ik daar een copie van zou kunnen krijgen of zo. Ik moet nu de deur uit want ik ga naar de show van Youp van 't Hek. ik mail je binnekort wel of zo iets |
|
AARGH sorry sorry, 's moeder heeft het al erafgehaald....helaas misschien toch maar bij de vara geen informeren..sorry "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
BUMMER!!!!! Heeft iemand anders soms die aflevering opgenomen? Deze was nl. legendarisch!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: KUT via de vara kost het bijna 80,- en ik ben niet zo rijk |
|
Ik kijk niet of nauwelijks tv, dus zou iemand me uit willen waar dit programma over ging? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Als iemand 'm nou ff kon capturen en ergens neerzetten ... Ik heb zelf niet de spullen daarvoor en ook niet het programma opgenomen. |
|
quote: ja sorry. "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
was dat die Annie MG schmidt aflevering. Met die gasten met corpsepaint enzo? Ik had gehoord van iemand uit m'n klas dat het heel erg grappig was, had er ook nog mp3'tje van. Echt kut dat die video zo duur is. I was me but now he's gone |
|
Die aflevering is idd fantastisch.. zitten ze dan niet op een gegeven moment ook die platen achterstevoren te draaien (om zogenaamd satanische berichten te horen?) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik ben naar hun nieuwe theatershow geweest dinsdag..........VIEL TEGEN!!!!!!!! Echt waar, het super saai gewoon! Erg jammer, ik had hoge verwachtingen. |
|
staat het niet op die dvd van "daar vliegende panters"? die is slechts 19 pleuro. rippen en op de server zetten |
|
op de cd Sex Live van hun staat dat Annie M G Smidth gedoe geloof ik... *kijkt even op zijn broer's kamer voor die cd* Ik weet niet zeker of dat stukje erop staat, ik weet het niet.. maar ik heb het ook gezien (zo'n 2x al) echt grappig..ook als ze zo'n LP achterstevoren draaien |
|
quote: HEERSCH! Wanneer ga je dat doen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: stimmt maar daar staat echt alleen het liedje op |
|
quote: nee ik heb em niet, maar de gene die em wel heeft moet dat ff doen |
|
quote: Leuk dat je je eigen idee niet zelf wilt uitvoeren maar dat door een ander wilt laten doen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Algemeen |