IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Satan Kvemmer'Øl
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 26-02-2004 22:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Satan Kvemmer'Øl, wie kent deze finse Black Metal band, ik kan er op internet weinig van vinden, maar het is zeer de moeite waard om es te gaan checken

heb de cd's
Dødskrampe
Cermillian

//edit:
hier kan je wat downloaden
http://ping.cs.man.ac.uk/~mul/Other%20Projects/Satan%20Kvemmer'Ol/D%F8dskrampe/

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 26-02-2004 22:04]

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-02-2004 22:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ol is toch bier?

Een BM band met Satan in de naam kan nooit veel soeps zijn.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 26-02-2004 22:05 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 22:04 schreef Chelman het volgende:
Ol is toch bier?

Een BM band met Satan in de naam kan nooit veel soeps zijn.

dat zou je denken inderdaad... toch is het wel brute metal

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-02-2004 22:10 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Wederom jammer van 't krachteloze stofzuiger-in-de-badkamer-opgenomen-terwijl-mamma-naar-binnen-wil-geluid.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 26-02-2004 22:14 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

"underground" hè... dan heb je dat...

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 10-12-2004 22:30 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Iemand die meer weet van deze band? Ik heb wat muziek van 2002 tot 2004 weten te lokaliseren maar heb op een site gelezen dat ze al sinds 1984 bestaan.

In die tijd hadden ze nogal grindcore achtige hoezen dus ik vraag me of hoe ze in die tijd klonken.

Waar mensen het stofzuiger underground sound vandaan halen heb ik geen idee. De productie is best aardig zelfs van het nieuwere werk dan.

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 10-12-2004 23:23 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 22:05 schreef DaVinz het volgende:
dat zou je denken inderdaad... toch is het wel brute metal

hwulff: heb troep van eerste demo gehoord vroeger, klonk erg minimalistisch ildjarn achtig en satirisch op bm...

kan me niet voorstellen dat ze serieuzer zijn geworden...

eerste demo was overigens via mp3.com te downloaden, vroeger

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com