|
Auteur: |
|
|
Satan Kvemmer'Øl, wie kent deze finse Black Metal band, ik kan er op internet weinig van vinden, maar het is zeer de moeite waard om es te gaan checken heb de cd's Dødskrampe Cermillian //edit: hier kan je wat downloaden http://ping.cs.man.ac.uk/~mul/Other%20Projects/Satan%20Kvemmer'Ol/D%F8dskrampe/ [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 26-02-2004 22:04] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ol is toch bier? Een BM band met Satan in de naam kan nooit veel soeps zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wederom jammer van 't krachteloze stofzuiger-in-de-badkamer-opgenomen-terwijl-mamma-naar-binnen-wil-geluid. |
|
"underground" hè... dan heb je dat... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Iemand die meer weet van deze band? Ik heb wat muziek van 2002 tot 2004 weten te lokaliseren maar heb op een site gelezen dat ze al sinds 1984 bestaan. In die tijd hadden ze nogal grindcore achtige hoezen dus ik vraag me of hoe ze in die tijd klonken. Waar mensen het stofzuiger underground sound vandaan halen heb ik geen idee. De productie is best aardig zelfs van het nieuwere werk dan. |
|
quote: hwulff: heb troep van eerste demo gehoord vroeger, klonk erg minimalistisch ildjarn achtig en satirisch op bm... kan me niet voorstellen dat ze serieuzer zijn geworden... eerste demo was overigens via mp3.com te downloaden, vroeger Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Index / Heavy Metal |